Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Dunlop SP Sport 01 A/S

Rozměry
Šířka
175
Profil
70
Průměr
R14
88T

Pneumatika Dunlop SP Sport 01 A/S = perfektní stabilita při vysoké rychlosti. Gumový profil, který pokrývá obvod pneumatiky je posazen nízko na bočnici u ráfku kola, čímž vytváří ochrannou zónu....
Více informací

Celoroční
SP Sport 01 A/S
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Pneumatika Dunlop SP Sport 01 A/S = perfektní stabilita při vysoké rychlosti. Gumový profil, který pokrývá obvod pneumatiky je posazen nízko na bočnici u ráfku kola, čímž vytváří ochrannou zónu. Vyvážené jízdní vlastnosti, ovladatelnost, aquaplaning a hluk. Podobně jako uchopení volantu rukou tento systém zajišťuje zvýšenou kontrolu nad vozem a dodává mimořádnou odezvu vozovky. Specifický systém patní oblasti zesiluje spojení mezi pneumatikou a ráfkem, aby byla zajištěna maximální kontrola a přesnější řízení. Dobrý výkon na suchu. Pevné středové žebro zvětšuje stabilitu a přesnost. Perfektní stabilita při vysoké rychlosti. Jde o hybridní technologii překrytí, která velmi snižuje obvodové deformace při vysoké rychlosti.

Bezešvý nylonový pás s vrstvami v úhlu 0°. Asymetrické provedení běhounu poskytuje zlepšenou odolnost proti aquaplaningu. Vyšší výkonnost na sněhu. Minimalizovaná jízdní hlučnost. Speciálně konstruované pro puvodní asymetrickou vysoce vykonnou pneumatiku pro celoroční pouzití. Vysoká ovladatelnost a odolnost vůči aquaplaningu. Extrémně vysoké zabezpečení proti aquaplaningu.. Systém Dunlop MFS (maximální ochrana ráfku) je ochrana okraje ráfku. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje záběr na mokrých a suchých površích. Extrémně vysoké zabezpečení proti aquaplaningu. Celoroční asymetrická pneumatika DUNLOP SPORT 01 A/S (ALL SEASON) je určená pro řidiče, kteří nechtějí 2x ročně přezouvat pneumatiky a zároveň upřednostňují bezpečnější jízdu v zimních měsících.

Dunlop je jedním z největších a nejvýznamnějších světových výrobců vysoce výkonných pneumatik, které použivá pro prvovýbavu mnoho renomovaných prestižních značek. Dunlop nabízí celou řadu produktů pro osobní vozidla, užitková vozidla, motocykly, těžké nákladní automobily, autobusy, důlní techniku ale také pro motoristický sport, letectví a vesmírnou technologii. Dlouholetý výzkum, vývoj a zkušenosti ze závodních tratí a následné zavedení inovativních technologií do výroby pneumatik určených pro každodenní použití poskytují řidičům lepší zpětnou vazbu, větší kontrolu jízdy a díky tomu i větší potěšení.

EU štítek

EU
E
E
68 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru