Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Super kvalita/výkon

Sailun Ice Blazer WST1

Rozměry
Šířka
225
Profil
65
Průměr
R16
112/110R
C

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je oblíbena mezi českými motoristy především pro svou nízkou cenu a nehlučnost. Využijte až o 30% více výkonu s hlubokým vzorkem Ice Blazer WST1. Směrový...
Více informací

Zimní
Ice Blazer WST1
2 759 Kč Cena s DPH Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je oblíbena mezi českými motoristy především pro svou nízkou cenu a nehlučnost. Využijte až o 30% více výkonu s hlubokým vzorkem Ice Blazer WST1. Směrový dezén s dlouhými obvodovými drážkami precizně odvádí vodu i rozbředlý sníh čímž zvyšuje ochranu proti aquaplaningu. Pneu SAILUN ICE BLAZER WST1 je koncipována především pro náročnější zimní podmínky i z toho důvodu je připravena pro snadné ohrotování. Ice Blazer WST1 je zimní pneumatika speciálně navržena pro horské oblasti a určena řidičům, kteří vyžadují maximální záběr i v nejnáročnějších podmínkách.

Zimní pneu s novou generací křemičité směsi pro snížení valivého odporu a hlučnosti. Pevné bloky dezénu zlepšují směrovou stabilitu. Pneu dobře odvádí vodu zpod stopy pneu při jízdě na mokré vozovce a účinně tak předchází riziku vzniku aquaplaningu. Vícesměrové lamely spolu s agresivně směrovým dezénem poskytují maximální záběr na sněhu a ledu. Speciální dezénová směs, která je navržena pro velmi drsné zimní podmínky udržuje vynikající přilnavost i v nejnižších teplotách. Pevné bloky dezénu zlepšují směrovou stabilitu. Speciální dezénová směs udržuje vynikající přilnavost i v nejnižších teplotách. Směrový dezén precizně odvádí vodu i rozbředlý sníh čímž zvyšuje ochranu proti aquaplaningu.

Zelené technologie: Rozsáhlé použití Ekologicky šetrných materiálů, které splňují evropské požadavky nařízení REACH Dezén s hlouhbou 10-11 mm je až o 30% hlubší než u běžných pneumatik. Sailun Tire Group patří mezi 15 největších výrobců pneumatik na světě.

Nový EU štítek

EU
Sailun
225/65 R16 112/110R
C
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru