Vážení zákazníci. Vlivem počínající zimní sezóny může u dopravní společnosti docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

BFGoodrich G-Grip All Season 2

Rozměry
Šířka
175
Profil
65
Průměr
R15
84H

BFGoodrich G-Grip All Season 2 nabízí excelentní výkony v oblasti bezpečnosti na mokrých a suchých vozovkách. Díky značným ramenním blokům běhounu zajištují rychlou odezvu v řízení. Pneumatiky BFGoodrich G-Grip All...
Více informací

Celoroční -27%
G-Grip All Season 2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -27%

BFGoodrich G-Grip All Season 2 nabízí excelentní výkony v oblasti bezpečnosti na mokrých a suchých vozovkách. Díky značným ramenním blokům běhounu zajištují rychlou odezvu v řízení. Pneumatiky BFGoodrich G-Grip All Season 2 mají mnohé vlastnosti letní pneumatiky, směrový dezén ve tvaru V pro lepší rozptýlení vody, centrální žebro a velké ramenní bloky běhounu pro perfektní mechanismus řízení.

Tato pneumatika je určena vozům pro hatchbacky sedany a MPV. Díky velkému počtu lamel a vysokým podílem drážek zaručují pneumatiky vynikající ovládání při jízdě do kopce, v zatáčkách a na sněhu. V suchých podmínkách BFGoodrich G-Grip All Season 2 dovolí řidičům získat to nejlepší z jejich vozidla. Na mokrých vozovkách výborně odvádí vodu (díky širokým drážkám kolem obvodu) běhoun pneumatiky si tak udrží svoji přilnavost a zabraní vzniku aquaplaningu.

Pneumatiky zaručují výborné vlastnosti také v zimě. Má speciálně vyvinutý směrový dezén a proto zajišťuje precizní jízdní vlastnosti. Celoroční pneumatiky BFGoodrich G-Grip All Season 2 jsou určeny pro obrovskou škálu vozidel, od městských automobilů až po vysoce výkonné vozy. Celoroční pneumatiky BFGoodrich G-Grip All Season 2 poskytují bezkonkurenční požitek z jízdy v zatáčkách a na mokrém a suchém povrchu.

EU štítek

EU
B
E
68 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru