Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Michelin Crossclimate

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
185
Profil
60
Průměr
R15
88V

Celoroční pneumatiky Michelin CrossClimate díky svým zdokonaleným jízdním vlastnostem dokáží poskytovat znamenitý výkon od začátku do konce za každých okolností. Testováno na milionech kilometrů, v letních vedrech i zimních mrazech,...
Více informací

Celoroční
Crossclimate
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Celoroční pneumatiky Michelin CrossClimate díky svým zdokonaleným jízdním vlastnostem dokáží poskytovat znamenitý výkon od začátku do konce za každých okolností. Testováno na milionech kilometrů, v letních vedrech i zimních mrazech, směs pneumatiky s optimalizovaným složením se dokonale přizpůsobí vozovce v rozmezí -7 až +25 °C. Dezén s novým vzorkem ve tvaru písmene V s do sebe zapadajícími 3D lamelami, které vytvářejí efekt drápů a jsou velmi účinné na sněhu. Excelentní komfort a výborný brzdný výkon na mokrých vozovkách. Směs běhounu je mimořádně pružná za jakékoliv teploty, výrobce zaručuje dlouhou životnost a velmi dobrý komfort. Revoluční novinka francouzského výrobce. Pneumatika se vyznačuje krátkou brzdnou drahou na suchu i mokru. Speciální konstrukce kostry poskytují vynikající jízdní vlastnosti jak na suché vozovce tak na mokru s vysokou mírou bezpečnosti.

V různých klimatických zónách bez starostí navíc. Michelin Crossclimate kombinuje ty nejlepší vlastnosti zimních a letních pneu do jedné pneumatiky. Průkopnická letní pneumatika se zimními vlastnostmi spatřila světlo světa jen před dvěma lety, a už následuje Michelin Crossclimate+ o další úroveň výš.

Atraktivní šípovitý dezén ve tvaru "Y" zajišťuje adhezi na jakémkoliv povrchu, výkonné brždění i trakci za mokra i ve sněhu. Okamžitý odvod vody a břečky ze stopy je základem ideálního přilnutí k povrchu vozovky a spolehlivé manévrování.

EU štítek

EU
A
C
68 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru