Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli PZero All Season

Rozměry
Šířka
275
Profil
35
Průměr
R22
104W
B,PNCS,FR

Pneumatika Pirelli PZero All Season může zvýšit „sportovní výkon“ Vašeho vozu skvělým záběrem, přesným brzděním, vysokou ovladatelností při zachování bezpečnosti i na mokré vozovce. Silikáty s vysokým povrchem (HDS) zlepšují...
Více informací

Celoroční
PZero All Season
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Pneumatika Pirelli PZero All Season může zvýšit „sportovní výkon“ Vašeho vozu skvělým záběrem, přesným brzděním, vysokou ovladatelností při zachování bezpečnosti i na mokré vozovce. Silikáty s vysokým povrchem (HDS) zlepšují trakci pneumatiky Pirelli PZero All Season za mokra, snižují valivý odpor a prodlužují životnost běhounu. Vysoce výkonné prvky pneumatiky Pirelli PZero All Season, vyvinuté pro závodní pneumatiky, zlepšují přilnavost. Nanofillerové směsi optimalizované na tuhost pneumatiky Pirelli PZero All Season umožňují struktury s nižší hmotností. Optimalizovaný profil. Sloučenina s vysokým obsahem oxidu křemičitého. Optimalizované tvary prvků a specifická posloupnost. Nižší hmotnost. Pneumatika Pirelli PZero All Season vyvinutá ve spolupráci s předními výrobci vozidel, která nabízí výborné jízdní vlastnosti za každého počasí. Aerodynamické boční stěny. Využítí platformy designu PZero a inovativní struktury poskytuje znamenitý výkon za všech jízdních podmínek. Rozsáhlé počítačové modelování a testování. Nová forma silanu pomáhá zajistit stálý výkon pneumatiky Pirelli PZero All Season. Pneumatiky s technologií snižující hluk uvnitř vozdila. Originální styl a design podtrhují sportovní původ pneumatiky Pirelli PZero All Season..

Distribuce pneumatik Pirelli zahrnuje 160 zemí a síť téměř 10000 distributorů. Společnost Pirelli se skládá z 25 továren po celém světě. V Miláně je nejdůležitější výzkumné a vývojové středisko, které řídí ostatní továrny v různých zemích. Díky technologickému zaměření se společnost Pirelli sjednotila s předními výrobci automobilů a motocyklů, díky tomuto spojení vzešlo velké množství homologací pro modely luxusních automobilových firem. Pirelli se především soustředí na vývoj sportovních a výkoných pneumatik. V současné době je pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. Vyniká ve směru technologických a výzkumných schopnostech a profesionálních dovednostech zaměstnanců. Společnost Pirelli je obrovský mezinárodní podnik s dlouhouletou tradicí, která sahá daleko do minulého století.

EU štítek

EU
A
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru