Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Vredestein Quatrac

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
65
Průměr
R15
91H

Prémiová celoroční pneumatika pro vysoce výkonné vozy. Kombinace celoročního výkonu v jediné pneumatice Vredestein Quatrac je pro společnost Vredestein dalším skokem na nejvyšší příčky. Nová generace multifunkčních polymerů ve směsi...
Více informací

Celoroční
Quatrac
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Prémiová celoroční pneumatika pro vysoce výkonné vozy. Kombinace celoročního výkonu v jediné pneumatice Vredestein Quatrac je pro společnost Vredestein dalším skokem na nejvyšší příčky. Nová generace multifunkčních polymerů ve směsi pro zvýšení odolnosti o 20 %. Nová koncepce běhounu ve tvaru hlubokého V modernizuje osvědčený tvar stromu a vytváří ideální zimní oblouky přizpůsobené celoročním výkyvům počasí, od rozptylu v letní bouřce přes záběr na zmrzlém povrchu až po trakci na sněhu. Pneumatiky Vredestein Quatrac dokáží bez zaváhání zaujmout příkladnou ovladatelností na zasněžených svazích. Celoroční pneumatika Vredestein Quatrac dostala nejen aktualizovaný dezén, pozornost byla věnována také složení směsi s multifunkčními polymery, což z ní činí komplexní pneumatiku nové generace. Systém drážek pro 10% zvýšení kontaktu s vozovkou. Koncepce běhounu ve tvaru hlubokého V pro více než 10% zlepšení rozptylu s vysokými bezpečnostními rezervami proti aquaplaningu. Vítěz testování celoročních pneumatik v žebříčcích prestižních časopisů. Navrženo pro evropské silnice. Pneumatika Vredestein Quatrac je vítězem testů celoročních pneumatik v žebříčcích prestižních časopisů v evropských podmínkách. Široká škála proměnných, ve kterých Quatrac vyniká, z něj dělá průkopníka trendů ve svém segmentu.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
B
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru