Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Yokohama All Weather 21

Rozměry
Šířka
235
Profil
55
Průměr
R17
97W

Pneumatika Yokohama All Weather 21 disponuje nově vyvinutým dezénem, ​​který poskytuje optimální rovnováhu mezi hranou a kontaktní plochou. Řada řidičů považuje pneumatiku za pohodlnou a tichou a většina uživatelů ocenila...
Více informací

Celoroční
All Weather 21
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Pneumatika Yokohama All Weather 21 disponuje nově vyvinutým dezénem, ​​který poskytuje optimální rovnováhu mezi hranou a kontaktní plochou. Řada řidičů považuje pneumatiku za pohodlnou a tichou a většina uživatelů ocenila výkonnost pneumatiky za sucha i za mokra. Použití několika pokročilých technologií, jako jsou divergentní V-drážky a Crossing Narrow Grooves, poskytují vynikající výkon na ledu, sněhu a mokrém povrchu vozovky. Univerzální směs zvyšuje kvalitu pohodlí, jízdních vlastností a zabezpečuje ideální trakci během celého roku. Pneumatika Yokohama All Weather 21 obsahuje nejnovější technologie zimních pneumatik YOKOHAMA, které poskytují řidičům vynikající výkon na zledovatělých a zasněžených zimních silnicích, a také vynikající výkon na suchu a mokru za běžnějších jízdních podmínek. Speciální tvar dezénu pneumatiky Yokohama All Weather 21 zlepšuje odvod vody ve vyšších rychlostech a tím i odolnost vůči aquaplaningu.

Kromě široké šířky běhounu pneumatiky Yokohama All Weather 21 poskytují velké bloky ramen pneumatiky a celoroční lamely spolehlivý výkon i na suché vozovce. Mnoho motoristů uvedlo, že tato pneumatika zajišťovala dobrou přilnavost na sněhu a ledu a krátké brzdné dráhy pneumatiky na mokrém a suchém povrchu. Pneumatika Yokohama All Weather 21 je celoroční pneumatika dostupná pro kompaktní, velké i malé rodinné vozy.

Pneumatiky Yokohama mají dlouhodobou tradici a vyznačují se opravdu velmi vysokou úrovní technologie výroby, komfortu, výdrže a samozřejmě kvalitou. U pneumatik Yokohama je vidět japonská preciznost, vysoká technologická úroveň, velmi zajímavý design napříč celou škálou vyráběných dezénů. Pneumatiky se podrobují náročným testům na nejtvrdších závodních drahách světa. Vývojáři společnosti Yokohama například ve směsi použili neobvyklou substanci, kterou není nic jiného než pomerančový olej, který poskytuje výbornou pružnost i za nízkých teplot, což je pro zimní pneu důležitá vlastnost. Přestože Yokohama nemá takové jméno jako ostatní prémioví výrobci pneu, vyrábí pneumatiky se špičkovými jízdními vlastnostmi, které se řadí mezi absolutní elitu. Yokohama vyvíjí vlastní pneu technologie ve výzkumných laboratořích v Japonsku. V motoristickém sportu se pneumatiky Yokohama těší velké úctě.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru