Vážení zákazníci. Vlivem přetíženosti dopravní společnosti v probíhající zimní sezóně může docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Goodyear Cargo Vector 2

Rozměry
Šířka
225
Profil
55
Průměr
R17
104/102H
C

Pneumatika Cargo Vector 2 poskytuje účinný záběr v zimě a sněhu a přesto si uchová vysoký výkon i v létě. Asymetrický vzorek běhounu optimalizuje jeho tuhost a umožňuje tak jistější...
Více informací

Celoroční -48%
Cargo Vector 2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -48%

Pneumatika Cargo Vector 2 poskytuje účinný záběr v zimě a sněhu a přesto si uchová vysoký výkon i v létě. Asymetrický vzorek běhounu optimalizuje jeho tuhost a umožňuje tak jistější ovladatelnost za každých podmínek. Symbol sněhové vločky označující Cargo Vector 2 ukazuje splnění požadavků na jízdu v náročných zimních podmínkách ve sněhu v souladu s testy ETRTO. Pneumatiky Cargo Vector 2 se opotřebovávají rovnoměrně po celém povrchu, což zajišťuje hladší jízdu a delší životnost pneumatik. Pneumatika poskytuje lehkým nákladním vozidlům a dodávkám výhody společnosti Goodyear, která je největším výrobce celoročních pneumatik. S pneumatikou Cargo Vector 2 se počasí stává snesitelnějším a zajišťuje bezpečnější jízdu v dešti a na rozbředlém sněhu.

Vzorek běhounu využívá velké množství lamel pro lepší záběr na zimních silnicích. Rovnoměrné opotřebování zajišťuje delší životnost. Pneumatika Cargo Vector 2 je navržena tak, aby maximalizovala boční a podélný záběr. Vysoká účinnost v zimě. Udrží tak vaši dodávku v pohybu po celý rok. Odolnost vůči aquaplaningu. Zlepšená účinnost na mokrém sněhu. Pneumatika pro lehké nákladní vozy a dodávky s dlouhou životností a dobrým výkonem po celý rok. Využívejte jistější přilnavost na všech typech silnic za každého počasí. Celoroční trakce prostřednictvím neustálé přilnavosti k povrchu. Drážky běhounu rychle odvádějí vodu a sněhovou břečku vám umožní bez problémů projíždět letním deštěm i během jarního tání. Směs pro každé počasí s obsahem siliky udrží pneumatiku v provozu i při poklesu teploty. Pružné středové bloky zvyšují počet přilnavých hran.

Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Kromě pneumatik značky Goodyear vyrábí také několik dalších renomovaných značek, včetně pneumatik Dunlop, Fulda, Sava a Debica. Letní, zimní i celoroční osobní a užitkové pneumatiky zn. GOODYEAR jsou nejen inovativní, ale také skvěle hodnoceny odborníky. Kvalita, na kterou se můžete spolehnout.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru