Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Vredestein Comtrac 2 All season+

Rozměry
Šířka
215
Profil
60
Průměr
R16
103/101T
C

Pneumatika má zvýšený podélný a boční záběr což umožňuje pohyb dodávky během celého roku. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám...
Více informací

Celoroční
Comtrac 2 All season+
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Pneumatika má zvýšený podélný a boční záběr což umožňuje pohyb dodávky během celého roku. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu, navíc díky nízkému valivému odporu dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky. Byla u ní použita nová směs siliky, pomocí které může být pneumatika v provozu i během mrazů. Robustní konstrukce se skládá z řad dezénových bloků a výsledkem je minimální hladina hluku. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season + vhodná do každého počasí, protože její speciálně vyvinuté drážky dokonale odvádějí vodu i tající sníh. Dodávková pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season + se vyznačuje komfortními jízdními vlastnostmi, výbornou manipulací a jízdní stabilitou. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu.

Vyvážená vylepšená běhounová směs pneumatiky Vredestein Comtrac 2 All Season + kombinuje vysokou odolnost proti opotřebení, a tím i dlouhou životnost, s vynikající přilnavostí na mokré vozovce. Má optimální tuhost a výbornou ovladatelnost. Záběr na zimních silnicích zlepšuje nový vzor dezénu pneumatiky Vredestein Comtrac 2 All Season +. Pečlivě navržená lamelová konstrukce zajišťuje přilnavost a trakci na zasněžených nebo zledovatělých površích. Celoroční dodávková pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season + je optimální alternativou pro řidiče, kteří chtějí používat jeden typ pneumatiky jak pro letní tak i zimní sezónu. Má rovnoměrné opotřebení a delší životnost s maximálním jízdním komfortem. Je celoroční pneumatika vhodná pro lehké nákladní vozy a dodávky. Pneumatiky vhodné pro užitková vozidla.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
B
E
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru