Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Bridgestone RE050A

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
205
Profil
40
Průměr
R18
82W

Asymetrická letní pneumatika Bridgestone RE050A je vhodná pro spoustu modelů sportovních vozů. pro sportovně založené, náročné řidiče určená na mokré i suché vozovky.

Pneumatika je vhodná...
Více informací

Letní -57%
RE050A

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -57%

Asymetrická letní pneumatika Bridgestone RE050A je vhodná pro spoustu modelů sportovních vozů. pro sportovně založené, náročné řidiče určená na mokré i suché vozovky.

Pneumatika je vhodná pro široké spektrum vozů, od super sportů Enzo Ferrari k populárním vozům jako Golf V. Vyrábí se ve dvou odlišných variantách RE050 a RE050 A (asymetrický dezén). Přilnavost na suchu díky vnější části běhounu konstruované dle F1 - vysoká tuhost pro skvělou ovladatelnost a držení stopy. Speciální konfigurace bloků a žeber pro snížení hluku.

Bezpečnost na mokru, vnitřní část běhounu je inspirována pneumatikami pro F1 na mokrou dráhu. Tyto pneumatiky se montují na nejvýkonnější supersportovní automobily. Bridgestone Potenza RE050A to je - přesnost řízení odvozená z technologie Formule 1 - výjimečné držení stopy v zatáčkách při vysokých rychlostech - špičková ovladatelnost a přilnavost na mokru poskytuje maximální bezpečnost - pohodlná jízda s nízkou hladinou hlučnosti.

EU štítek

EU
B
G
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru