Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Continental ContiEcoContact 6

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
165
Profil
60
Průměr
R14
75H

EcoContact™ 6 dosahuje optimální rovnováhy mezi rozměrem pneumatiky a rozvržením prvků, výsledkem je reaktivnější pneumatika, která se optimálně přizpůsobí různým podmínkám na cestách. Kromě toho její zlepšené brzdné vlastnosti a...
Více informací

Letní
ContiEcoContact 6
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

EcoContact™ 6 dosahuje optimální rovnováhy mezi rozměrem pneumatiky a rozvržením prvků, výsledkem je reaktivnější pneumatika, která se optimálně přizpůsobí různým podmínkám na cestách. Kromě toho její zlepšené brzdné vlastnosti a ovladatelnost zajišťují bezpečnou jízdu v každé situaci. Optimalizací geometrie pneumatiky dosáhneme značky A ve valivém odporu, což následně vede k nižší spotřebě paliva. Technicky jde o ztrátu energie v důsledku tepla, které vzniká při deformaci pláště. Pneumatiky s vyšším indexem zatížení se rovněž deformují méně (vzhledem k jejich větší robustnosti), což vede k zlepšení valivého odporu.. Proto se inženýři společnosti Continental zaměřili na jeho optimalizaci, zejména na problematiku rotace a na deformace pneumatik. Pláště s větším průměrem se deformují méně než pneumatiky menšího rozměru. Pneumatika umožňuje řidičům optimalizovat spotřebu paliva a emise CO2 z automobilů. Maximální palivová účinnost díky vylepšené geometrii prvků a rovnoměrnějšímu rozložení siliky ve směsi. Continental se díky více než 140 letům zkušeností a pokročilým technologiím dlouhodobě řadí mezi špičku v inovacích a v bezpečnosti pneumatik. EcoContact™ 6 najela během testů dohromady více kilometrů, než činí vzdálenost Země od Měsíce. Nový EcoContact™ 6 byl vyvinut takovým způsobem, aby splnil nejen náročné cíle výrobců automobilů, ale i požadavky konečných spotřebitelů, kteří se zaměřují na ekologii. Série EcoContact představuje koncept plášťů speciálně zaměřených na motoristy, kteří jezdí dlouhé vzdálenosti, i na ty, kteří dbají na spotřebu paliva a na ohled vůči životnímu prostředí.

Při vývoji novinky dbali inženýři na vyvážení jednotlivých parametrů – vznikla ekologická, bezpečná a spolehlivá pneumatika. Menší deformace dezénu vede k lepšímu valivému odporu. Směs se díky vysoké flexibilitě polymerů v kombinaci s inovativními přísadami přizpůsobuje povrchu vozovky, čímž snižuje deformace a zabraňuje zvýšení teploty. Pneumatika kombinuje různé moduly dezénu navržené pro optimální výkon a dosahuje nejlepšího kompromisu mezi vlastnostmi na suché i mokré vozovce ve prospěch bezpečné jízdy. Vyšší kilometrový výkon zásluhou nové směsi Green Chili™ 2.0. Kombinací ekologických a ekonomických cílů je EcoContact™ 6 mimořádným nástupcem jemu předcházejících generací. Inovovaná generace Green ChiliTM přináší směs, díky které se podařilo snížit emise CO2 i spotřebu vozidla. Drážky ramen se otevírají ven, aby zabezpečily odtékání vody, čímž snižují riziko aquaplaningu. Tento rok uvádí na trh novinku EcoContact™ 6, která přináší vylepšené pokračování svého předchůdce ContiEcoContact™ 5. Inovativní asymetrická geometrie žeber a lamel zajišťuje bezpečnost v manévrech při změně jízdních pruhů. Nová hi-tech pneumatika ze série ContiEcoContact s vylepšenými vlastnostmi, kterou využije široké spektrum vozidel. Optimalizované záběrové vlastnosti a přesné řízení. Současný trend v automobilovém průmyslu směřuje k ekologickým řešením. Nová Green Chili™ směs zaručuje vyšší přilnavost na všech typech vozovky a bezpečnou brzdnou dráhu na suchu i na mokru. Valivý odpor přímo souvisí se spotřebou vozidla.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

EU štítek

EU
A
B
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru