Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Dunlop SP FastResponse

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
65
Průměr
R15
91H
MO

Letní pneumatiky Dunlop SP FastResponse jsou skvělou volbou pro váš automobil, pokud dáváte přednost bezpečnosti, výborným jízdním vlastnostem a komfortu. Tyto pneumatiky se vyznačují vynikající ovladatelností jak na suchých, tak...
Více informací

Letní
SP FastResponse
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Letní pneumatiky Dunlop SP FastResponse jsou skvělou volbou pro váš automobil, pokud dáváte přednost bezpečnosti, výborným jízdním vlastnostem a komfortu. Tyto pneumatiky se vyznačují vynikající ovladatelností jak na suchých, tak mokrých silnicích. Mají moderní systém Dunlop SP FastResponse, který zlepšuje reakce při řízení a zvyšuje přilnavost k vozovce. Společnost Dunlop investuje do vývoje svých pneumatik ve třech vývojových centrech v Německu, Francii a Velké Británii.

Dunlop SP FastResponse poskytují snadné ovládání a zajišťují pohodlnou a bezpečnou jízdu i v prudkých zatáčkách. Tyto pneumatiky odolávají nebezpečí aquaplaningu, zlepšují jízdní vlastnosti vozu a mají relativně nízkou hlučnost. Díky speciální technologii vylepšené směsi dezénu (silnější a rovnoměrnější spojení siliky a polymeru) se snižuje valivý odpor, což vede ke snížené spotřebě paliva a prodloužené životnosti pneumatiky.

Vyzkoušejte výkonné, ekologicky šetrné a především bezpečné pneumatiky Dunlop SP FastResponse. Jsou ideální pro každého, kdo upřednostňuje vynikající kvalitu za přijatelnou cenu.

Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců výkonných a vysokovýkonných pneumatik pro prvovýbavu prestižních značek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců pneumatik. V roce 2000 se firma Dunlop stala členem koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod kterým funguje dodnes. Vyvíjí, vyrábí a prodává pneumatiky pro automobily, užitková vozidla i motocykly. Společnost Dunlop vznikla roku 1888 v severoirském Belfastu díky revolučnímu vynálezu, v prosinci daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plněnou vzduchem. V roce 1945 začala značka Dunlop vyrábět revoluční bezdušové pneumatiky se samotěsnící vrstvou. Od té doby je společnost Dunlop leaderem ve vývoji nových technologií.

EU štítek

EU
C
C
67 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru