Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Dunlop SP Sport Maxx GT

Rozměry
Šířka
255
Profil
35
Průměr
R20
97Y
MO

Letní pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT jsou ideální volbou pro sportovní jízdu a nabízejí vynikající přilnavost, citlivost a stabilitu. Tyto pneumatiky se vyznačují výjimečnou přilnavostí za sucha, což je...
Více informací

Letní
SP Sport Maxx GT
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Letní pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT jsou ideální volbou pro sportovní jízdu a nabízejí vynikající přilnavost, citlivost a stabilitu. Tyto pneumatiky se vyznačují výjimečnou přilnavostí za sucha, což je zajištěno díky pokročilé technologii Dunlop Touch, která umožňuje přesné ovládání a odezvu. Díky ploššímu profilu běhounu se zvyšuje kontakt s vozovkou, což poskytuje precizní řízení a lepší odezvu na povrch vozovky.

Pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT jsou vybaveny také technologií RunOnFlat, která umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení nebo ztrátě tlaku pneumatiky až do vzdálenosti 80 km při maximální rychlosti 80 km/h. Tato technologie přispívá k větší bezpečnosti a pohodlí při jízdě.

Díky závodní technologii a speciální směsi běhounu pneumatiky SP Sport Maxx GT nabízejí mimořádnou přilnavost a brzdný výkon. Pneumatika si udržuje tvar i při vyšších rychlostech, což zlepšuje stabilitu a odolnost proti opotřebení. Plynulý přechod z přímé jízdy do zatáčky je zajištěn díky rovnoměrnému rozložení tlaku po celé kontaktní ploše pneumatiky.

Při výběru pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT získáte vynikající přilnavost, citlivost a stabilitu, což přispěje ke zvýšení výkonu a bezpečnosti při sportovní jízdě.

Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců výkonných a vysokovýkonných pneumatik pro prvovýbavu prestižních značek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců pneumatik. V roce 2000 se firma Dunlop stala členem koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod kterým funguje dodnes. Vyvíjí, vyrábí a prodává pneumatiky pro automobily, užitková vozidla i motocykly. Společnost Dunlop vznikla roku 1888 v severoirském Belfastu díky revolučnímu vynálezu, v prosinci daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plněnou vzduchem. V roce 1945 začala značka Dunlop vyrábět revoluční bezdušové pneumatiky se samotěsnící vrstvou. Od té doby je společnost Dunlop leaderem ve vývoji nových technologií.

EU štítek

EU
A
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru