Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Prémiová kvalita

Hankook K 127E Ventus S1 evo3 ev

Rozměry
Šířka
235
Profil
50
Průměr
R20
100T
samozacelovací

Výrobce pneumatik Hankook bude pro Porsche Taycan dodávat své pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z, které byly speciálně vyvinuty pro potřeby elektromobilů. Vzorek běhounu pneumatiky Hankook K 129...
Více informací

Letní -47%
K 127E Ventus S1 evo3 ev

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -47%

Výrobce pneumatik Hankook bude pro Porsche Taycan dodávat své pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z, které byly speciálně vyvinuty pro potřeby elektromobilů. Vzorek běhounu pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z upraven pro vůz Porsche tak, aby se snížil zejména hluk pneumatik, který by mohl být v interiéru nepříjemný, zvláště kvůli absenci hluku motoru, o přibližně 3 decibely. Pneumatiky Hankook Ventus S1 evo 3 ev skrývají mnoho technických vylepšení, která optimalizují výkon elektronicky poháněných sportovních vozů na silnici. Pro inženýry, kteří se zabývají originálním vybavením, takový projekt představuje výjimečnou výzvu – řešení konfliktu cílů pro optimalizaci různých výkonnostních kritérií v elektromobilu, jako je tento vysoce výkonný sportovní vůz, vyžaduje nejvyšší úroveň odbornosti a nejnovější technologie.

Aby mohly být splněny specifické požadavky elektromobilu jako je Porsche Taycan, vynalezli vývojáři společnosti Hankook optimálně vyvážený proces vulkanizace směsi pneumatik Hankook K 129 Ventus S1 evo Z, který zajišťuje správnou rovnováhu mezi teplotou, časovým výdajem a tlakem. Výsledkem je o 30 % vyšší trvanlivost pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z ve srovnání se standardní složkou běhounu pneumatiky. Poskytování originálního vybavení pro sportovní prémiová vozidla se již ve společnosti Hankook stalo tradicí. Výsledkem práce inženýrů je skvělá připravenost našich produktů na nové požadavky v oblasti sportovních elektromobilů, což je velkou výhodou. Odolnost proti oděru pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z se oproti běžnému modelu zlepšila o 5 % a valivý odpor se celkově zlepšil o 13 %.. Pro splnění náročných požadavků na vysoký výkon elektrických sportovních vozů má pneumatika Hankook K 129 Ventus S1 evo Z zesílenou patku s tzv technologií balení patky a vysokou boční tuhost pro přesné ovládání i při vysokých rychlostech. Pneumatiky Hankook K 129 Ventus S1 evo Z pro prvovýrobu elektromobilu Porsche Taycan.

Společnost Hankook Tire zahájila produkci již v roce 1941 a časem se dostaly na pozici největšího výrobce na tomto asijském poloostrově. Korejské pneumatiky Hankook patří do střední cenové kategorie avšak pyšní se svou kvalitou. Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Firma Hankook byla založena v roce 1941 jako první manufaktura pneumatik v Koreji. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. V roce 1979 byla postavena „Daejeon Plant“, světově největší továrna na výrobu pneumatik. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Do roku 2003 spadá pod vedení koncernu Michelin, s kterého pomocí se prosadili svou kvalitou i na světovém trhu. Firma se dále rozšiřovala do světa a v roce 2003 vytvořila strategickou alianci s firmou Michelin. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
235/50 R20 100T
B
A
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
A
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru