Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Michelin Pilot Sport 3

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R18
91V

Výjimečná přilnavost pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 na suchém povrchu a efektivnější brzdění na mokrém povrchu. Nová směs pryže s elastomery a silikou je zodpovědná za vynikající přilnavost pneumatiky Michelin...
Více informací

Letní
Pilot Sport 3
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Výjimečná přilnavost pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 na suchém povrchu a efektivnější brzdění na mokrém povrchu. Nová směs pryže s elastomery a silikou je zodpovědná za vynikající přilnavost pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 na mokru a výjimečné brzdné vlastnosti. Pneumatika Michelin Pilot Sport 3 je fantastickou kombinací výkonu a bezpečnosti. Vnější strana: nový hybridní elastomer pro přilnavost na SUCHÉM POVRCHU, Vnitřní strana: nová směs tvořená speciálními ""funkčními elastomery"" a silikou pro výjimečnou přilnavost a brzdné vlastnosti na MOKRÉM POVRCHU.. Pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 se pyšní výjimečnou kontrolou nad vozidlem a přesnými reakcemi na pokyny řízení a vysokou mírou bezpečnosti na mokrém povrchu. Vynikající reakceschopnost - Vysoce reaktivní dezén pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 se nepřetržitě uzpůsobuje vozovce a zaručuje tak optimální stopu na vozovce. Technologie dvousložkové směsi pryže: v běhounu jsou užity dva různé elastomery.

Prémiový design a ochrana ráfku - Prémiový design se sametovým efektem na vnější bočnici. Vysoký kilometrový nájezd a životnost pneumatiky Michelin Pilot Sport 3 typický pro Michelin pneu. Jedinečný výrobní proces - Vysoce precizní výrobní postup a jedinečné know-how ve spojení s dokonalou prací odborníků Michelin. Široké a hluboké podélné drážky odvádějí vodu z pneumatiky a zabraňují aquaplanningu. Dynamic Response technologie, hybridní aramidovo-nylonový pás přenáší okamžitě a přesně pokyny řízení na silnici. Letní pneumatika Michelin Pilot Sport 3 je určená pro sportovní jízdu s vozy nejvyšší třídy jako např Porsche, BMW atd. Mimořádná kontrola nad řízením - Technologie dynamické odezvy: hybridní aramido-nylonový pás zajišťuje optimální přenos pokynů řízení na silnici. Dezén vychází ze zkušeností získaných v automobilových závodech Formula E, WRC, a nepřetržitě se přizpůsobuje vozovce, a tím vytváří optimální stopu.

V roce 1946 vynalezl Michelin typ „radiální pneumatiky“ určenou původně pro firmu Citroen. V průběhu let se pod gumárenský koncern Michelin zařadily značky jako BFGoodrich, Uniroyal. Michelin je úzce spjatá s výrobou pneumatik. Pneumatiky se značkou Michelin používají osobní vozy, nákladní automobily, motocykly, stroje pro zemní práce, autobusy, podzemní dráhu i letadla. Pneumatiky Michelin jsou známé častými inovacemi a vylepšeními, některé typy pneu patří k absolutní špičce ve své třídě. Společnost Michelin vyrábí pneu k nejrůznějším vozidlům, od jízdních kol až po kosmické lodě. Gastronomický průvodce Michelin patří k neznámějším průvodcům vůbec. Gumárenská firma Michelin (celým názvem: SCA Compagnie Générale des Établissements Michelin) byla založena roku 1888 bratry Édouardem a Andrém Michelin a roku 1891 vypustila do světa první pneumatiku. V začátcích vyráběla firma pneu pro cyklistická kola, dnes značka dosáhla na celosvětovém trhu vynikající 18% podíl. Znalci vědí, že firma Michelin vydává pro cestovatele také mapy, turistické průvodce, atlasy a počítačové produkty. Michelin - špičková kvalita pneu s dlouhou tradicí.

EU štítek

EU
A
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru