Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect

Rozměry
Šířka
235
Profil
35
Průměr
R20
92Y
FR

Homologovaná na silniční užití, vyvinutá pro závodní okruh.

Technologie dvousložkové směsi pryže

Více informací

Letní
Pilot Sport Cup 2 Connect
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Homologovaná na silniční užití, vyvinutá pro závodní okruh.

Technologie dvousložkové směsi pryže
- Výjimečná přilnavost na suchém povrchu
- Zvýšená jízdní stabilita na suchu

Dvě rozdílné směsi pryže na vnější a vnitřní straně běhounu.
Vnější strana:
Molekulový řetězec – nově vyvinutý elastomer – zaručuje výjimečnou přilnavost především v ostrých zatáčkách.
Vnitřní strana:
Pevnější elastomer zpřesňuje jízdní stabilitu a zvyšuje kontrolu nad řízením vozidla.

Technologie dlouhé závodní životnosti 2.0®
Pomalejší opotřebení vnějších ramen
Zesílené vnější rameno zvyšuje odolnost / životnost pneumatiky na okruhu

EU štítek

EU
C
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru