Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli P7C2 Cinturato

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
50
Průměr
R17
98Y
FR

Bez omezení radosti z jízdy a bezpečnosti: pneumatika Pirelli P7C2 Cinturato pomáhá Vašemu vozu dosahovat krátké brzdné dráhy za suchých i mokrých podmínek. Při výrobě pneumatiky Pirelli P7C2 Cinturato se...
Více informací

Letní -46%
P7C2 Cinturato

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -46%

Bez omezení radosti z jízdy a bezpečnosti: pneumatika Pirelli P7C2 Cinturato pomáhá Vašemu vozu dosahovat krátké brzdné dráhy za suchých i mokrých podmínek. Při výrobě pneumatiky Pirelli P7C2 Cinturato se nepoužívají žádné znečišťující přísady, po celou dobu životnosti se do životního prostředí neuvolňují žádné znečišťující látky. Pneumatika Pirelli P7C2 Cinturato je vysoce výkonná ekologická letní pneumatika značky Pirelli, která byla vytvořena pro maximální potěšení z jízdy, při zajištění bezpečnosti a výkonových vlastností na silnici, s úctou k životnímu prostředí. Pneumatiky RUNFLAT jsou schopny při defektu nebo ztrátě tlaku pokračovat dále v jízdě bez poškození pneumatiky a to díky vyztuženým bočnicím, které udrží pneumatiku na ráfku i při úplné ztrátě vzduchu, naproti tomu pokud běžná pneumatika ztratí tlak, jednoduše se pod tíhou vozidla zbortí a pneumatika se další jízdou zničí.

Nanotechnologie používaná k výrobě směsi pneumatiky Pirelli P7C2 Cinturato poskytuje lepší tepelnou stabilitu, menší rozptyl tepla z důvodu tření a tím i nižší spotřebu paliva a nižší emise CO2. Nižší dopad pneumatiky Pirelli P7C2 Cinturato na životní prostředí, a to jak ve fázi výroby, tak i po celou dobu životnosti pneumatiky, není to slogan nebo senzacechtivé sdělení, ale dosažený cíl. Nižší emise CO2 na základě snížení odporu pneumatiky Pirelli P7C2 Cinturato při jízdě po silnici, nižší hlučnost, vysoký počet ujetých kilometrů. Odstranění vysoce aromatických olejů, které jsou potenciálně škodlivé pro lidi i pro životní prostředí, rovněž zvýšilo bezpečnost výrobních procesů, jakož i snížilo jejich vliv na životní prostředí.. Řada „Green Performance“ využívá nové kompozitní materiály a inovativní konstrukce kostry, které znamenají nezměněnou bezpečnost a potěšení z jízdy na suchém i mokrém povrchu a zároveň mají nízký dopad na životní prostředí.

Distribuce pneumatik Pirelli zahrnuje 160 zemí a síť téměř 10000 distributorů. Společnost Pirelli se skládá z 25 továren po celém světě. V Miláně je nejdůležitější výzkumné a vývojové středisko, které řídí ostatní továrny v různých zemích. Díky technologickému zaměření se společnost Pirelli sjednotila s předními výrobci automobilů a motocyklů, díky tomuto spojení vzešlo velké množství homologací pro modely luxusních automobilových firem. Pirelli se především soustředí na vývoj sportovních a výkoných pneumatik. V současné době je pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. Vyniká ve směru technologických a výzkumných schopnostech a profesionálních dovednostech zaměstnanců. Společnost Pirelli je obrovský mezinárodní podnik s dlouhouletou tradicí, která sahá daleko do minulého století.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
225/50 R17 98Y
A
B
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
A
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru