Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Pirelli PZero Asim.

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
255
Profil
40
Průměr
R18
95Y

V segmentu luxusních a sportovních automobilů je sofistikovaný elektronický bezpečnostní systém auromobilu a řízení pohodlí součástí standardní výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narůstající strikní právní předpisy...
Více informací

Letní
PZero Asim.
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

V segmentu luxusních a sportovních automobilů je sofistikovaný elektronický bezpečnostní systém auromobilu a řízení pohodlí součástí standardní výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narůstající strikní právní předpisy limitující hlučnost, vyvinulo PZero Rosso: komfortní a vysoce výkonnou pneumatiku bez kompromisu. Název je odvozen od nyní již legendární "PZero", která se stala milníkem, označujícím významný obrat v technologii vysoce výkonných pneumatik Pirelli."Rosso", nebo-li červená, je synonymem pro italský motoristický sport. Více než 200 schválení jako originální vybavení u nejprestižnějších výrobců automobilů. Dezén pneumatik Asymetrický vzorek s podélnými kanálky. Dezén je rozdělen laterálně do tří odlišných prvků, z nichž každý je určen pro rozdělování jednotlivých aspektů výkonu. Tyto prvky jsou umístěny v rozmezí od robustního vnějšího ramene přes polo-hladké středové žebrování se zahnutými příčnými žlábky k otevřenějšímu vnitřnímu rameni. Direzionale : elegantní přímý vzorek ve tvaru šípů s širokými podélnými žlábky pro lepší reakce na mokrém i suchém povrchu

Nový EU štítek

EU
Pirelli
255/40 R18 95Y
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru