Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Vredestein Ultrac Vorti

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
265
Profil
50
Průměr
R19
110Y

Díky inovativním technologiím použitým při její výrobě je pneumatika nezvykle tichá. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která...
Více informací

Letní
Ultrac Vorti
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Díky inovativním technologiím použitým při její výrobě je pneumatika nezvykle tichá. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci a lamel. Pneumatika Vredestein Ultrac Vorti je super výkonná pneumatika v nejvyšším segmentu na trhu. Optimální ovládání a spolehlivá reakce řízení. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Pneumatika Vredestein Ultrac Vorti byla vyvinuta ve spolupráci s italským designérským studiem Giugiaro. Pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti disponují dvojitou kordovou vrstvou z umělého hedvábí a silnými nárazníky pneumatiky a jsou preciznější doladěné pro vozy SUV, díky tomu mohou majitelé vozů SUV využívat i všechny výhody pneumatiky Ultrac Vorti. Štíhlý design a asymetrický dezén pneumatik Vredestein Ultrac Vorti dodávají výrazně sportovní a jedinečný vzhled. Pneumatika Vredestein Ultrac Vorti vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce. Jsou dostupné speciální rozměry pro vozidla třídy SUV.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
B
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru