Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Bridgestone Alenza

Rozměry
Šířka
225
Profil
60
Průměr
R18
100H

Pláště Bridgestone Alenza byly navrženy pro ty nejnáročnější řidiče SUV vozů. Speciální konstrukce pneumatiky Bridgestone Alenza pomáhá rozkládat hmotnost auta po celé kontaktní ploše. Vynikající stabilita a trakce na všech...
Více informací

Letní -52%
Alenza

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -52%

Pláště Bridgestone Alenza byly navrženy pro ty nejnáročnější řidiče SUV vozů. Speciální konstrukce pneumatiky Bridgestone Alenza pomáhá rozkládat hmotnost auta po celé kontaktní ploše. Vynikající stabilita a trakce na všech površích. Výhody SUV pneumatiky Bridgestone Alenza: Mimořádně komfortní, Skvělé brždění za každého počasí, Vynikající stabilita a trakce na všech površích, Vysoký kilometrový nájezd. Pláště byly navrženy pro ty nejnáročnější řidiče, při vývoji si proto dali inženýři záležet na maximálním jízdním komfortu. Zkosení hran dezénových bloků zabraňuje deformaci při brždění, a tím se výrazně zkracuje vzdálenost, kterou auto potřebuje k zastavení.

Pneumatiky mají lepší trakci a stabilitu na suchu i mokru. Pláště mají díky tomu lepší trakci a stabilitu na suchu i mokru. Směs Nano Pro-Tech snižuje valivý odpor a prodlužuje kilometrový nájezd. Prémiová pneumatika Bridgestone Alenza patří mezi nejlepší obutí pro luxusní osobní vozy a SUV. Skvělé brždění za každého počasí. Vysoký kilometrový nájezd. Oproti předchozí generaci přináší guma ještě jednu na první pohled nepatrnou, ale ve výsledku zásadní změnu. Pneumatika vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Nové zkosení hran dezénových bloků zabraňuje deformaci při brždění. Zkrácená vzdálenost, kterou auto potřebuje k zastavení. Speciální konstrukce pomáhá rozkládat hmotnost auta po celé kontaktní ploše. Směs Nano Pro-Tech snižuje valivý odpor a prodlužuje kilometrový nájezd.

EU štítek

EU
B
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru