Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Continental ContiCrossContact LX 2

Rozměry
Šířka
255
Profil
55
Průměr
R20
107H

Mimořádně vyvážené jízdní vlastnosti pneumatik Continental ContiCrossContact LX 2 v on-road a lehkých off-road podmínkách. Technologie - Off-road. Velmi tuhá centrální část dezénu Continental, obvodově uzavřená ramenní oblast a značné...
Více informací

Letní
ContiCrossContact LX 2
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Mimořádně vyvážené jízdní vlastnosti pneumatik Continental ContiCrossContact LX 2 v on-road a lehkých off-road podmínkách. Technologie - Off-road. Velmi tuhá centrální část dezénu Continental, obvodově uzavřená ramenní oblast a značné množství příčných drážek. Skvělé samočistící vlastnosti. Vysoce lamelovaný dezén pneumatiky. Pneumatika navržena pro moderní vozy SUV a off-road.

Mimořádný jízdní komfort a nízká hladina vnějšího hluku. Zcela mimořádná ochrana nárazníků proti poškození od zapadnutých kamínků. Vyvážené rozložení kontaktního tlaku mezi vozovkou a dezénem pneumatiky. Bariéra proti unikání hluku ven ze střední části dezénu. Vysoce lamelovaný dezén. Vysoká robustnost konstrukce pneumatiky CROSS CONTACT LX2, snížení rizika poškození. Vysoký kilometrový výkon. Inovovaný koncept plochého profilu Vysoká tuhost dezénu CROSS CONTACT LX2. Zesílená vrstva podběhounu a silnější bočnice. Vynikající trakce pneu v lehkém terénu. Vysoký kilometrový výkon. Krátká brzdná dráha na mokré vozovce. Zvýšená adheze díky zlepšenému stírání vody mezi dezénem a vozovkou.

Výborný jízdní komfort a velké snížení hlučnosti pneu. Zlepšené vyhazování zaklesnutých kamínků. Navazuje na vývoj pneu Continental ContiCrossContact LX. Kompletně uzavřené ramena. Trapézový tvar drážky a doplňkové záběrové hrany umístěné po celém obvodu dezénu pneumatiky. Excelentní handling a mimořádně krátká brzdná dráha na suchých vozovkách. Technologie On-road. Vysoký počet záběrových hran. Excelentní jízdní bezpečnost díky zlepšenému brzdnému výkonu na suché či mokré vozovce a mimořádné stabilitě jízdy.

EU štítek

EU
C
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru