Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Continental CrossContact RX

Rozměry
Šířka
235
Profil
55
Průměr
R19
101H

Inovativní konstrukce a optimalizované rozložení lamel nové pneumatiky Continental CrossContact RX zajišťuje nižší hlučnost na vozovce a slibuje hladkou a tichou jízdu. Zásadní snížení hlučnosti na vozovce zajišťuje hladkou a...
Více informací

Letní -39%
CrossContact RX

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -39%

Inovativní konstrukce a optimalizované rozložení lamel nové pneumatiky Continental CrossContact RX zajišťuje nižší hlučnost na vozovce a slibuje hladkou a tichou jízdu. Zásadní snížení hlučnosti na vozovce zajišťuje hladkou a tichou jízdu. Výkonná pneumatika Continental CrossContact RX pro vozy typu crossover zdokonalená německou technologií. Nový dezén pneumatiky Continental CrossContact RX zaručuje krátkou brzdnou dráhu na mokrých vozovkách. Pneumatiky tvoří až 20% spotřeby paliva vašeho vozidla, takže pokud chcete získat více kilometrů na jednu nádrž paliva, měli byste zvolit pneumatiky s vysokým hodnocením palivové účinnosti. Díky nově vyvinuté technologii lamel poskytuje pneumatika Continental CrossContact RX zvýšenou trakci na sněhu a výjimečnou trakci na mokru při zachování výkonu na suché vozovce. Tichá jízda a dobrá trakce v průběhu celého roku, dokonce i na tenké vrstvě sněhu. Zlepšená trakce na mokru a sněhu zaručující vyšší jízdní bezpečnost. Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (se stupněm A nebo B) mají kratší brzdnou dráhu na mokré vozovce, a proto jsou za deště bezpečnější. Také snížíte své emise CO2. Snižuje to valivý odpor, tj Energii ztracenou při pohybu pneumatiky. Čím nižší je valivý odpor, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je vaše spotřeba paliva a emise CO2. Pro vozy typu crossover a SUV. Rozdíl mezi pneumatikou s hodnocením A a G může být až 6 litrů na 625 mil. Vynikající brzdný výkon na mokru.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
235/55 R19 101H
C
B
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Certifikát

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru