Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-univerzální
  • Japonská kvalita

Falken Wildpeak A/T AT3

Rozměry
Šířka
215
Profil
80
Průměr
R16
103S

Falken Wildpeak A/T AT3 je vysoce výkonná pneumatika, která má agresivní vzhled a bezkonkurenční trakci. Optimalizovaný design běhounu kombinovaný s běhounem na bázi oxidu křemičitého umožňuje modelu Falken Wildpeak A/T...
Více informací

Letní
Wildpeak A/T AT3
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Falken Wildpeak A/T AT3 je vysoce výkonná pneumatika, která má agresivní vzhled a bezkonkurenční trakci. Optimalizovaný design běhounu kombinovaný s běhounem na bázi oxidu křemičitého umožňuje modelu Falken Wildpeak A/T AT3 vyniknout ve třech oblastech: opotřebení, sníh a chování na mokré vozovce. Variabilní design ramenních bloků umožňuje snížit hlučnost pneumatiky při zachování agresivního stylu jízdy.

Terénní pneumatika od společnosti Falken je určena pro lehké nákladní automobily, terénní vozy a vozy SUV. Navržený běhoun pro náročné sněhové podmínky. Pneumatika Falken Wildpeak A/T AT3 kombinuje agresivní schopnost off-road a robustní terénní jízdu bez kompromisů. Pět symetrických žeber na vzoru pneumatiky spolu s vysokou pevností konstrukce zaručuje vysokou odolnost a výbornou jízdní stabilitu. Model pneumatik Falken Wildpeak A/T AT3 je konstruován pro dobrodružství, kdykoli a za jakéhokoliv počasí.

Pneumatiky Falken se začaly vyrábět v roce 1983 v Japonsku a rychle se dostaly do podvědomí jako pneumatiky používané v náročných automobilových závodech typu Le Mans. Dnes se pneumatikářská firma Falken specializuje na produkty v oblasti rychlé jízdy. U nás nejsou pneumatiky Falken příliš rozšířené.

Nový EU štítek

EU
Falken
215/80 R16 103S
D
E
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru