Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Nokian Tyres Line SUV

Rozměry
Šířka
225
Profil
55
Průměr
R18
98V

Více kilometrů, méně hluku. Pneumatika Nokian Line SUV pro malá a středně velká SUV do 240 km/h. Pryžový materiál bočnic obsahuje extrémně trvanlivá aramidová střižová vlákna a je mimořádně odolný...
Více informací

Letní
Line SUV
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Více kilometrů, méně hluku. Pneumatika Nokian Line SUV pro malá a středně velká SUV do 240 km/h. Pryžový materiál bočnic obsahuje extrémně trvanlivá aramidová střižová vlákna a je mimořádně odolný vůči opotřebení a proříznutí. Hluboké diagonální drážky ve středu vnějších podélných drážek stabilizují jízdní vlastnosti. Prémiové pneumatiky Nokian Line SUV nabízí maximální výkon na nerovném povrchu i v městském provozu. Vynikající pocit z jízdy, pevná přilnavost za mokra, nízká spotřeba paliva.

Zářezy na stěnách podélných žeber, podobné povrchu golfového míčku, ochlazují povrch pneumatiky. Technologie aramidových bočnic Nokian Tyres. Delší životnost. Přehled a pohodlí. Extrémní přilnavost a bezpečnost. Doposud nepoznaná odolnost. Trubkové drážky ve tvaru střely v oblasti ramen ukládají vodu, která byla mezi pneumatikou a silnicí, urychlují tok vody z hlavních drážek do příčných drážek a maximalizují přilnavost. Směs Line pro běhoun z korálu a křemíku. Leštěné hlavní drážky, účinná prevence aquaplaningu. Indikátor bezpečnosti řízení a aquaplaningu. Stejný materiál je znám z leteckého a zbrojního průmyslu. Aramidové bočnice, úspora paliva, bezpečnost na mokru. Odmršťovače kamínků.

Technologie aramidových bočnic Nokian Tyres. Při výrobě pneumatik Nokian Tyres jsou užívány výhradně čištěné oleje a látky, které nejsou toxické ani karcinogenní. Bezpečnost za každého počasí. Je dosaženo snížení valivého odporu díky nové celosilikonové směsi pryže. Díky aramidovým vláknům je bočnice velice pevná a tím lépe odolává nárazům a tlaku na okraj ráfku. Jedinečná pevnost. Nabízí jedinečnou přilnavost na mokru a technologii Aramidových bočnic.

EU štítek

EU
A
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru