Vážení zákazníci. Vlivem počínající zimní sezóny může u dopravní společnosti docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-univerzální

Nokian Rotiiva AT Plus

Rozměry
Šířka
265
Profil
70
Průměr
R18
124/121S

Díky speciálním chladícím žebrům se pneumatika opotřebovává pomaleji. Díky aramidovým vláknům je bočnice velice pevná a tím lépe odolává nárazům a tlaku na okraj ráfku. Systém proti zachytávání kamínků. Díky...
Více informací

Letní -48%
Rotiiva AT Plus

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -48%

Díky speciálním chladícím žebrům se pneumatika opotřebovává pomaleji. Díky aramidovým vláknům je bočnice velice pevná a tím lépe odolává nárazům a tlaku na okraj ráfku. Systém proti zachytávání kamínků. Díky nové směsi pryže zaručuje delší životnost. Informační pole, přehled a pohodlí. Jedinečná pevnost, technologie aramidových bočnic Nokian Tyres. Aramidové bočnice, stabilita na nezpevněných cestách, pro lehké nákladní vozy, velká SUV a pick upy do 180 km/h. Stabilizátory středního žebra zpevňují pneumatiku, což zajišťuje vynikající stabilitu a rychlou odezvu na pohyby řízení. 3D-lamela dodává pneumatice více stability a zlepšuje jízdní vlastnosti pneumatiky.

Technologie aramidových bočnic Nokian Tyres, doposud nepoznaná odolnost. Stejný materiál je znám z leteckého a zbrojního průmyslu. Pneumatika Nokian Rotiiva AT Plus nabízí vynikající vlastnosti na asfaltu a zároveň zvládá náročné podmínky užití u lehkých nákladních a užitkových vozů. Příslib spokojenosti Nokian Tyres: Nabízejí nejlepší výkon dokonce i v nejextrémnejších podmínkách. Extrémní odolnost.

Oficiálně schváleno pro použití v zimě. Při výrobě pneumatik Nokian Tyres jsou užívány výhradně čištěné oleje a látky, které nejsou toxické ani karcinogenní. Pryžový materiál bočnic obsahuje extrémně trvanlivá aramidová střižová vlákna a je mimořádně odolný vůči opotřebení a proříznutí. Lepší odolnost, větší bezpečnost, indikátor opotřebení, DSI (letní).

EU štítek

EU
A
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru