Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Nokian Tyres zLine SUV

Rozměry
Šířka
275
Profil
55
Průměr
R19
111W

Směs zLine pro běhoun z korálu a křemíku. Sportovní pneumatika Nokian zLine SUV pro výkonné vozy SUV s technologií aramidových bočnic pro extrémní odolnost. Trubkové drážky ve tvaru střely v...
Více informací

Letní
zLine SUV
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Směs zLine pro běhoun z korálu a křemíku. Sportovní pneumatika Nokian zLine SUV pro výkonné vozy SUV s technologií aramidových bočnic pro extrémní odolnost. Trubkové drážky ve tvaru střely v oblasti ramen ukládají vodu, která byla mezi pneumatikou a silnicí, urychlují tok vody z hlavních drážek do příčných drážek a maximalizují přilnavost. Bezpečnost za každého počasí. Aramidové bočnice, výkonná ve vysokých rychlostech, bezpečnost na mokru. Přehled a pohodlí, indikátor bezpečnosti řízení a aquaplaningu. Příslib spokojenosti Nokian Tyres: Nabízejí nejlepší výkon dokonce i v nejextrémnejších podmínkách.

Pryžový materiál bočnic obsahuje extrémně trvanlivá aramidová střižová vlákna a je mimořádně odolný vůči opotřebení a proříznutí. Agresivní nožové drážky ve středových žebrech ukládají vodu a odvádějí ji do podélných drážek. Zároveň je dosaženo snížení valivého odporu díky nové celosilikonové směsi pryže. Zářezy na stěnách podélných žeber, podobné povrchu golfového míčku, ochlazují povrch pneumatiky. Bezpečnost na mokrých silnicích. Díky aramidovým vláknům je bočnice velice pevná a tím lépe odolává nárazům a tlaku na okraj ráfku. Pro výkonné SUV vozy do 300 km/h. Stejný materiál je znám z leteckého a zbrojního průmyslu. Jedinečná pevnost, technologie aramidových bočnic Nokian Tyres. Nokian zLine SUV: Tuto pneumatiku doporučujeme rovněž pro elektrické a hybridní vozy!

Technologie aramidových bočnic Nokian Tyres, doposud nepoznaná odolnost. Prémiový výkon a efektivita. Při výrobě pneumatik Nokian Tyres jsou užívány výhradně čištěné oleje a látky, které nejsou toxické ani karcinogenní. Leštěné hlavní drážky, účinná prevence aquaplaningu. Rameno koncipované pro přesnou jízdu, kdy v zatáčkách spolu se zkosenými rohy drážek zlepšuje stabilitu. Přesné ovládání, lepší přilnavost za mokra, vyšší odolnost proti opotřebení. Více kilometrů, méně hluku.

EU štítek

EU
A
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru