Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Pirelli Cinturato All Season +

Rozměry
Šířka
235
Profil
50
Průměr
R18
101V
s-i

Pneumatika Cinturato All Season + skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Vhodné pro osobní vozy a SUV. Cinturato All Season+ = bezpečnost a...
Více informací

Letní
Cinturato All Season +
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Pneumatika Cinturato All Season + skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Vhodné pro osobní vozy a SUV. Cinturato All Season+ = bezpečnost a vyšší komfort. Pro jakékoliv období je pneumatika Cinturato All Season + odolná vůči defektům. Excelentní ovládání a efektivita při brzdění na mokru. Navíc díky nízkému valivému odporu dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky. Zvláštní důraz byl při vývoji kladen na výkon na sněhu a mokru ve výsledku si tak řidič může s pneumatikami Cinturato All Season Plus užívat bezpečnou jízdu. Pneumatika vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Směrový design dezénu pneumatiky. Nová směs běhounu. Inovativní proces kombinování přísad. Nová směs běhounu pneumatiky zlepšuje výkonnost jako v zimním, tak i letním období. Nízká hlučnost těchto pneumatik (pouhých 69 dB) je ohleduplná k okolí, což ocení především obyvatelé měst. Dostupná i ve verzi SEAL INSIDE, schopnost pokračovat v jízdě po defektu. Zlepšené ovládání na suchých cestách, kratší brzdná dráha. Vyšší bezpečnost na zasněžených a mokrých vozovkách 3D technologie lamel. Pirelli Cinturato All Season Plus je evolucí současné pneumatiky Cinturato All Season, které přináší vyšší komfort pro řidiče pohybujících se převážně v městském prostředí, kteří hledají chytrá a inovativní řešení.

První "Green Performance" pneumatika značky Pirelli. Pirelli CINTURATO ALL SEASON + byla vytvořena podle posledních informací z výzkumů moderních materiálů a testování nových vzorů dezénu. Zaručuje nejvyšší bezpečnost, je vyrobena s respektem k životnímu prostředí. Pirelli CINTURATO ALL SEASON + se umístil na horních příčkách letního testu pneumatik ADAC a tím utvrdila své vedoucí postavení na poli výkonu, bezpečnosti a ekologie. Více než 20ti procentní úspora na valivém odporu byla získána optimalizací vzoru dezénu, boční struktury a vnitřní stavby pneumatiky. Výsledek: téměř 4procent snížení emisí CO2. Snížení hladina hluku pneumatiky o 1dB odpovídá třetinovému poklesu subjektivního vnímání hluku. Vysoký nájezd ještě podpořen úpravou běhounu a vylepšením dezénu umožňuje vysokou životnost penumatiky při zachování charakteristik bezpečnosti a výkonu.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
235/50 R18 101V
B
C
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru