Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Pirelli PZero SC

Rozměry
Šířka
295
Profil
40
Průměr
R21
111Y
J

Pneumatiky Pirelli P Zero SC (Luxury Saloo) - luxusní limuzína. Přizpůsobená vrchní vrstva vzorku: nízká úroveň hluku a valivého odporu díky optimalizovanému designu plochy dotyku pneumatiky s vozovkou. P Zero...
Více informací

Letní
PZero SC
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Pneumatiky Pirelli P Zero SC (Luxury Saloo) - luxusní limuzína. Přizpůsobená vrchní vrstva vzorku: nízká úroveň hluku a valivého odporu díky optimalizovanému designu plochy dotyku pneumatiky s vozovkou. P Zero SC poskytuje skvělo stabilitu i v nejvyšších rychlostech. ROF = RunOnFlat - dojezdová pneumatika. Nová vysoce přilnavá směs a vysoká odolnost proti akvaplaningu. Pneumatika Pirelli P Zero SC je letní vysoce výkonná pneumatika určená osobním vozům vyšších tříd. Atraktivní vzhled dezénu a jako vlastnosti poskytují krátkou brzdnou dráhu jak na suché silnici tak na mokré vozovce. Vyztužená konstrukce pneumatiky zajišťuje nejvyšší výkon při řízení. Originální styl a design podtrhují sportovní původ této pneumatiky. Segment pneumatik Pirelli je charakterizován velmi širokou řadou produktů pokrývající všechny oblasti automobilu a veškeré požadavky zákazníků.

Využítí platformy designu P Zero SC a inovativní struktury poskytuje znamenitý výkon za všech jízdních podmínek. Více než stoletá zkušenost s technologiemi výroby pneumatik přivedla Pirelli ke kombinaci maximálního stupně bezpečnosti, ovládání, jednotnosti a pohodlí ve svých produktech. Jejich základní očekávání se odlišují v podmínkách výkonu, pohodlí, ovladatelnosti, bezpečnosti, řízení na vozovce, přilnavosti a trakci v závislosti na typu buď silnice nebo terénu, kde jsou používány. Výhody pramenící z nově vyvinuté směsi pneumatiky: snížení valivého odporu, zlepšení výkonu na mokru a kilometrové životnosti. Proto se RunOnFlat pneumatiky smějí montovat pouze na vozidla vybavená fungujícím systémem monitorování tlaku v pneumatikách. Zdokonalená strukturální tuhost pro zvýšení výkonu řízení a celistvosti Častý vítěz nezávislých evropských testů. Pneumatika je vyráběná na míru pro příští generaci automobilů, vytvořena s cílem vyvolat v řidiči ještě více emocí za volantem.

Nový atraktivní asymetrický dezén s vynikajícími vlastnostmi brzdění a ovládání. Výhody pneumatik RunOnFlat:žádný problém v případě defektu a dovolí vám dojet až 80 km i po ztrátě tlaku. Pneumatika může být samozřejmě použita a montována na vozidla jiných značek. Pneumatiky PZero SC jsou vysokovýkonné letní pneumatiky určené primárně sportovním vozům. Defektu a následné ztrátě tlaku si řidič nemusí všimnout. Pneumatiky RunOnFlat zaručují vysoký komfort jízdy. Tři podélné drážky snižují riziko vzniku aquaplaningu a S-lamely výrazně omezují hlučnost. Přizpůsobená vnitřní vrstva pneumatiky: mimořádná bezpečnost na mokru díky vysokému obsahu siliky. Lepší záběr a komfort jízdy. Pneumatika PZero SC může zvýšit „sportovní výkon“ Vašeho vozu skvělým záběrem, přesným brzděním, vysokou ovladatelností při zachování bezpečnosti i na mokré vozovce.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
295/40 R21 111Y
A
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
A
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru