Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Vredestein Quatrac 5

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
70
Průměr
R16
103H
M+S

Pneumatiky Vredestein Quatrac 5 pro SUV a 4x4 vozy, jsou unikátní svou letní a zimní stranou kde každá plní svou funkci dle povětrnostních podmínek. Díky nízkému valivému odporu mají pneumatiky...
Více informací

Letní
Quatrac 5
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Pneumatiky Vredestein Quatrac 5 pro SUV a 4x4 vozy, jsou unikátní svou letní a zimní stranou kde každá plní svou funkci dle povětrnostních podmínek. Díky nízkému valivému odporu mají pneumatiky Vredestein Quatrac 5 krátkou brzdnou dráhu na mokré vozovce, jakož i mimořádně nízkou hladinu hluku. Letní strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 má menší množství lamel zajišťující dobrý kontakt s vozovkou. Letní strana s menším poměrem vzduchu zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti a optimální přesnost řízení na suchu a na mokrém povrchu. Vredestein Quatrac 5 je celoroční pneumatika vhodná do každého počasí. Zimní strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 má zvlněné lamely, které zaručují lepší přilnavost na sněhu a ledu.

Zimní strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 prostřednictvím optimalizované technologie lamel zajišťuje bezpečnou přilnavost na sněhu a ledu. Speciální polymerová směs dezénu pneumatiky Vredestein Quatrac 5 zajišťuje rovnoměrné opotřebení a trvanlivost. Tři střední podélné drážky vedou stopu a zamezují maximálně vzniku aquaplaningu. Nová celoroční pneumatika Vredestein Quatrac 5 se vyznačuje elegantním, asymetrickým designem. 3D Grip Claws mezi lamelami ve středu pneumatiky Vredestein Quatrac 5 poskytují dobrou přilnavost při zatáčení a rychlejší akceleraci, a to i na sněhu a ledu. Vredestein Quatrac 5 splňuje všechny aspekty označení pneumatiky EU - vynikající.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
C
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru