Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Goodyear Cargo Vector

Rozměry
Šířka
235
Profil
65
Průměr
R16
115/113R
C

Pneumatika Cargo Vector je navržena tak, aby maximalizovala boční a podélný záběr po celý rok. Vector poskytuje účinný záběr v zimě a sněhu a přesto si uchová vysoký výkon i...
Více informací

Letní
Cargo Vector
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Pneumatika Cargo Vector je navržena tak, aby maximalizovala boční a podélný záběr po celý rok. Vector poskytuje účinný záběr v zimě a sněhu a přesto si uchová vysoký výkon i v létě, udrží tak vaši dodávku v pohybu po celý rok. S pneumatikou Cargo Vector se počasí stává snesitelnějším a zajišťuje bezpečnější jízdu v dešti a na rozbředlém sněhu.

Pneumatika pro lehké nákladní vozy a dodávky Cargo Vector poskytuje lehkým nákladním vozidlům a dodávkám výhody společnosti Goodyear, která je největším výrobce celoročních pneumatik. Pneumatika Cargo Symbol sněhové vločky označující Cargo Vector ukazuje splnění požadavků na jízdu v náročných zimních podmínkách ve sněhu v souladu s testy ETRTO. Celoroční trakce prostřednictvím neustálé přilnavosti k povrchu. Vysoká účinnost v zimě. Rovnoměrné opotřebení. Odolnost vůči aquaplaningu. Zlepšená účinnost na mokrém sněhu.

Rovnoměrné opotřebování zajišťuje delší životnost: Pneumatiky Cargo Vector 2 se opotřebovávají rovnoměrně po celém povrchu, což zajišťuje hladší jízdu a delší životnost pneumatik.

Výkonnost na zimních silnicích. Rovnoměrné opotřebení prodlužující životnost pneumatiky. Vysoká odolnost proti aquaplaningu. Dobrý záběr po celý rok: Využívejte jistější přilnavost na všech typech silnic za každého počasí. Asymetrický vzorek běhounu optimalizuje jeho tuhost a umožňuje tak jistější ovladatelnost za každých podmínek. Vysoká odolnost proti aquaplaningu: Drážky běhounu, které rychle odvádějí vodu a sněhovou břečku vám umožní bez problémů projíždět letním deštěm i během jarního tání.

Směs pro každé počasí s obsahem siliky udrží pneumatiku v provozu i při poklesu teploty. Vzorek běhounu využívá velké množství lamel pro lepší záběr na zimních silnicích. Pružné středové bloky zvyšují počet přilnavých hran.

EU štítek

EU
C
E
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru