Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Návěsová (vlečná)

Barum BT43

Rozměry
Šířka
265
Profil
70
Průměr
R19.5
143J
TL 16PR

Díky nové konstrukci pláště mají nákladní pneumatiky Barum BT43 velkou životnost a rovnoměrné opotřebení celé plochy. Široká běžná plocha pneumatiky Barum BT43, robustní ramenní oblast a modernizace nárazníkové oblasti zlepšuje...
Více informací

BT43
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Díky nové konstrukci pláště mají nákladní pneumatiky Barum BT43 velkou životnost a rovnoměrné opotřebení celé plochy. Široká běžná plocha pneumatiky Barum BT43, robustní ramenní oblast a modernizace nárazníkové oblasti zlepšuje chování pneumatiky při jízdě v zatáčkách. Tato pneumatika zaručuje optimální vyváženost mezi přilnavostí za mokra a spotřebou paliva. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Vysoká životnost pneumatiky Barum BT43 a rovnoměrné opotřebení je výsledkem moderní konstrukce a díky tomu umožňuje protektorování identickými dezény Barum. Čtyři obvodové drážky pneumatiky Barum BT43 inovovaného dezénu zaručují výborné vedení v přímém směru. Návěsová (vlečná, přívěsová) pneumatika Barum BT43 pro regionální provoz - ekonomický koncept pro návěsy a přívěsy operující v regionální i dálkové dopravě. Nízká hlučnost těchto pneumatik je ohleduplná k okolí, což ocení především obyvatelé měst. Pneumatika Barum BT43 na návěsovou nápravu pro dálniční a regionální provoz. Výhodou nákladní pneumatiky Barum BT43 je její kilometrový výkon, který se řadí k absolutně nejvyšším. Pneumatika vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu.

Barum je značka, která působí na trhu pneumatik již více než 70 let. Za tuto dobu získaly pneumatiky Barum prestiž na celém světě díky bohatým zkušenostem, výrobním know-how a spolehlivosti. Výrobní závod v Otrokovicích je v současnosti největší výrobní jednotkou v Evropě. Splnili jsme ty nejnáročnější mezinárodní audity kvality výroby a obstáli jsme na výbornou i při interních auditech nejprestižnějších výrobců automobilů jako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Naše znalosti a výrobní dovednosti se odráží i ve filozofii naší značky. Výrobky Barum se snaží poskytnout svým zákazníkům ten nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. Kromě ostatních špičkových vlastností, prokázaných v testech nezávislých časopisů a autoklubů, poskytují naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrábí pneumatiky v nejmodernějších závodech v Evropě pod záštitou silné skupiny Continental AG. Barum patří k nejúspěšnějším výrobcům pneumatik ve střední Evropě a jeho slogan hovoří jasně: Chytrá volba.

EU štítek

EU
C
D
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru