Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vodící (řízená)

Barum BU54

Rozměry
Šířka
315
Profil
80
Průměr
R22.5
156K
TL M+S 18PR OTR

Řízená pneumatika Barum BU54 pro staveništní a terénní provoz na všech osách. Pneumatika Barum BU54 je určená pro kombinovaný provoz těžkých nákladních automobilů s převahou silničních aplikací. Pneumatika Barum BU54...
Více informací

BU54
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Řízená pneumatika Barum BU54 pro staveništní a terénní provoz na všech osách. Pneumatika Barum BU54 je určená pro kombinovaný provoz těžkých nákladních automobilů s převahou silničních aplikací. Pneumatika Barum BU54 na vodící nápravu pro provoz na silnicích i nezpevněných komunikacích (město/stavba). Optimální přenos záběrových a brzdných sil díky moderní koncepci dezénu pneumatiky Barum BU54. Vynikající handling i v terénu díky širokým drážkám a mohutným záběrovým blokům pneumatiky Barum BU54. Kvalitní pneumatika za dobrou cenu. Záběrový dezén Barum BU54 je vhodný především pro provoz na hnacích nápravách, lze jej však použít i na celém vozidle. Pneumatiky Barum BU54 mají optimální přenos záběrových a brzdných sil díky moderní koncepci dezénu. Vysoká životnost a ekonomičnost pneumatiky Barum BU54 ve smíšeném provozu. Dobré jízdní vlastnosti a nízká hlučnost pneumatik Barum BU54. Moderní konstrukce kostry pneumatiky Barum BU54 zajišťuje vyšší protektorovatelnost a odolnost proti mechanickému poškození. Velmi dobrý přenos záběrových a brzdných sil. Pneumatika Barum BU54 je určena pro umístění jako řízená.

Barum je značka, která působí na trhu pneumatik již více než 70 let. Za tuto dobu získaly pneumatiky Barum prestiž na celém světě díky bohatým zkušenostem, výrobním know-how a spolehlivosti. Výrobní závod v Otrokovicích je v současnosti největší výrobní jednotkou v Evropě. Splnili jsme ty nejnáročnější mezinárodní audity kvality výroby a obstáli jsme na výbornou i při interních auditech nejprestižnějších výrobců automobilů jako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Naše znalosti a výrobní dovednosti se odráží i ve filozofii naší značky. Výrobky Barum se snaží poskytnout svým zákazníkům ten nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. Kromě ostatních špičkových vlastností, prokázaných v testech nezávislých časopisů a autoklubů, poskytují naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrábí pneumatiky v nejmodernějších závodech v Evropě pod záštitou silné skupiny Continental AG. Barum patří k nejúspěšnějším výrobcům pneumatik ve střední Evropě a jeho slogan hovoří jasně: Chytrá volba.

EU štítek

EU
C
D
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru