Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Návěsová (vlečná)

Barum NR52

Rozměry
Šířka
365
Profil
80
Průměr
R20
160K
TL 20PR

Nákladní pneumatika pro návěsy Barum NR 52. Pneu se vyrábí v koncernu Continental. Vysoká životnost. Je charakteristická letním pásovým dezénem. Pneumatika Barum NR 52 je určena pro umístění jako pneu...
Více informací

NR52
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Nákladní pneumatika pro návěsy Barum NR 52. Pneu se vyrábí v koncernu Continental. Vysoká životnost. Je charakteristická letním pásovým dezénem. Pneumatika Barum NR 52 je určena pro umístění jako pneu vlečená. Pneumatiky Barum NR 52 jsou určeny pro regionální provoz. Pneumatika Barum NR 52 byla vyvinuta pro použití na návěsech a přívěsech v regionálním i dálkovém provozu. Letní pásový dezén pneumatiky Barum NR 52 určený pro dálniční a silniční provoz na všech nápravách přípojných vozidel. Optimální pevnost pneumatiky Barum NR 52 s maximálními možnostmi zatížení.

Barum je značka, která působí na trhu pneumatik již více než 70 let. Za tuto dobu získaly pneumatiky Barum prestiž na celém světě díky bohatým zkušenostem, výrobním know-how a spolehlivosti. Výrobní závod v Otrokovicích je v současnosti největší výrobní jednotkou v Evropě. Splnili jsme ty nejnáročnější mezinárodní audity kvality výroby a obstáli jsme na výbornou i při interních auditech nejprestižnějších výrobců automobilů jako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Naše znalosti a výrobní dovednosti se odráží i ve filozofii naší značky. Výrobky Barum se snaží poskytnout svým zákazníkům ten nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. Kromě ostatních špičkových vlastností, prokázaných v testech nezávislých časopisů a autoklubů, poskytují naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrábí pneumatiky v nejmodernějších závodech v Evropě pod záštitou silné skupiny Continental AG. Barum patří k nejúspěšnějším výrobcům pneumatik ve střední Evropě a jeho slogan hovoří jasně: Chytrá volba.

EU štítek

EU
C
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru