Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Všechny

Continental Conti Coach HA3

Rozměry
Šířka
315
Profil
80
Průměr
R22.5
156/150L
M+S, TL, Náprava:A

Pneumatika Continental Conti Coach HA3 je tak bezpečná, že její výkon za mokra byl označen na EU štítku nejlepším ohodnocením “A”. Mimořádný brzdný výkon pneumatiky Continental Conti Coach HA3 na...
Více informací

Conti Coach HA3
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Pneumatika Continental Conti Coach HA3 je tak bezpečná, že její výkon za mokra byl označen na EU štítku nejlepším ohodnocením “A”. Mimořádný brzdný výkon pneumatiky Continental Conti Coach HA3 na morké vozovce po celou dobu životnosti dezénu díky technologii 3D lamel. Mokré brzdění po celou dobu životnosti běhounu s technologií 3D. Schopnost M + S za všech povětrnostních podmínek. 3D zámkové lamely udržují tuhost vzorku pro maximální brzdný účinek. Optimalizovaný poměr šířky “belt to tread” způsobuje menší deformaci dezénu pneumatiky Continental Conti Coach HA3. Vynikající účinnost paliva. Vzájemně do sebe zapadající 3D lamely udržují tuhost dezénu pro maximální brzdný účinek pneumatiky Continental Conti Coach HA3. Nízká spotřeba paliva. Optimalizovaný poměr šířky „pás k běhounu“, poskytující menší průhyb v oblasti běhounu. Optimalizovaná směs pro lepší výkon na mokru. U dálkových jízd autobusů jsou spolehlivost a hospodárnost nezbytné, pneumatika Continental Conti Coach HA3 poskytuje maximální bezpečnost a snižuje valivý odpor – a to i v náročných podmínkách. Pohodlná jízda. Vhodnost pro všechny povětrnostní podmínky (M+S) i 3PMSF. Vynikající brzdný výkon. Optimalizována běhounová směs pro lepší výkon na mokru. Vynikající účinnost paliva. Vylepšený poměr vyprázdnění běhounu a Fuel Saving Edge, aniž by byl ohrožen výkon na mokru. Optimalizace šířky běžné plochy a obvodových drážek a nový profil dezénu bez kompromisů pro výkon za mokra.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

EU štítek

EU
A
B
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru