Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Řízená

Continental HSO SAND

Rozměry
Šířka
12.00
Profil
-
Průměr
R20
154/149K
M+S, TT, Náprava:S

Vysoká provozní bezpečnost, dlouhá životnost a mimořádná odolnost proti poškození díky směsím s extrémní odolností proti proříznutí a protržení. Obrovská trakce i v tom nejnáročnějším terénu díky struktuře a geometrii...
Více informací

HSO SAND
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Vysoká provozní bezpečnost, dlouhá životnost a mimořádná odolnost proti poškození díky směsím s extrémní odolností proti proříznutí a protržení. Obrovská trakce i v tom nejnáročnějším terénu díky struktuře a geometrii dezénu běhounu. Nejodolnější konstrukce pláště pro maximální životnost v náročném terénním provozu, a to i za účasti těžkých nákladních vozidel. Označení M + S. Přilnavost na mokré vozovce - hodnocení přilnavosti na mokré vozovce udává, jak dobře si pneumatika povede v mokrých podmínkách, přičemž výkonnost je odstupňována od třídy A až po třídu E. Vysoká známka znamená krátkou brzdnou dráhu na mokré vozovce. Palivová účinnost - Snížený valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A mají nejlepší palivovou účinnost, přičemž spotřeba paliva se zvyšuje s každou další třídou až po třídu E. Hlučnost - Jedná se o vnější valivý hluk, který pneumatika vytváří, měřený v decibelech. Na štítku je uvedena úroveň hluku hodnocená ve třídách od A do C.

Pneumatiky Continental HSO SAND disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Pneumatiky Continental HSO SAND mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HSO SAND jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatika Continental HSO SAND vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce. Konstrukce pneumatiky Continental HSO SAND zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental HSO SAND pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Výhody pneumatiky Continental HSO SAND: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Pneumatika Continental HSO SAND vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Pneumatiky Continental HSO SAND mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental HSO SAND zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
D
75 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru