Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Všechny

Continental HSW2 Coach

Rozměry
Šířka
295
Profil
80
Průměr
R22.5
152/148M
M+S, TL, Náprava:S

Bezpečnost a pohodlí v zimních podmínkách. Když něco jede jako po kolejích, znamená to, že to zůstane na trati. To je nejlepší způsob, jak popsat naši zimní pneumatiku: HSW 2...
Více informací

HSW2 Coach
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Bezpečnost a pohodlí v zimních podmínkách. Když něco jede jako po kolejích, znamená to, že to zůstane na trati. To je nejlepší způsob, jak popsat naši zimní pneumatiku: HSW 2 COACH. Je speciálně navržena tak, aby vás bezpečně převezla přes zimu. Tato pneumatika nabízí: tichý a plynulý chod. mimořádný komfort pro vaše cestující. vynikající jízdní vlastnosti. nejnižší celkové náklady na jízdu. Bezpečnost - Vynikající plášť pro udržitelnou strukturu pneumatiky po celou dobu životnosti. Vysoká odolnost běhounu po celou dobu životnosti. Přilnavost v zimním období. Optimální počet drážek a lamel pro vynikající přilnavost na všech nápravách. Zavedení 3D lamel a vaničkových lamel. Vynikající přilnavost díky optimalizované směsi běhounu. Komfort - Vysoký komfort díky konstrukci žeber. Pohodlná jízda díky obvodovému dezénu žeber. Kilometráž - Vysoký kilometrový výkon díky inovativní geometrii dezénu běhounu s: Vysoký objem běhounu. Úzké drážky. Široká ramenní žebra pro rovnoměrné opotřebení. Přilnavost za mokra - Hodnocení přilnavosti za mokra udává, jak dobře si pneumatika povede za mokra, přičemž výkonnost je odstupňována od třídy A po třídu E. Vysoká známka znamená krátkou brzdnou dráhu na mokré vozovce. Úspora paliva - Snížený valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A mají nejlepší palivovou účinnost, přičemž spotřeba paliva se zvyšuje s každou další třídou až po třídu E. Hladina hluku - Jedná se o vnější valivý hluk, který pneumatika vytváří, měřený v decibelech. Na štítku je uvedena úroveň hluku hodnocená podle tříd od A do C.

Pneumatiky Continental HSW2 Coach disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Rovnoměrný vzorek opotřebení za všech podmínek zatížení díky optimalizovanému tvaru, který zajišťuje vyvážené rozložení tlaku v kontaktní ploše pneumatiky Continental HSW2 Coach s vozovkou. Maximální životnost pneumatik Continental HSW2 Coach díky přizpůsobené geometrii běhounu. Pneumatiky Continental HSW2 Coach mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Výhody pneumatiky Continental HSW2 Coach: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental HSW2 Coach pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Pneumatika Continental HSW2 Coach vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce, profesionál v oblasti úspory paliva. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental HSW2 Coach zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Konstrukce pneumatiky Continental HSW2 Coach zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Pneumatiky Continental HSW2 Coach mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Pneumatika Continental HSW2 Coach vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Přesná ovladatelnost pneumatik Continental HSW2 Coach díky zdokonalenému dezénu a maximální přilnavost za mokra s minimálním opotřebením díky inovativní směsi běhounu pro řízené nápravy, snížený valivý odpor pro lepší úsporu paliva.. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HSW2 Coach jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
D
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru