Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Řízená

Continental HSW2 Scandinavia

Rozměry
Šířka
385
Profil
55
Průměr
R22.5
160K
M+S, TL, Náprava:S

Pro vynikající přilnavost a kilometrový výkon - Široká ramenní žebra. Jemně strukturovaný profil žeber s vysokou hustotou bočních drážek a lamel. Směs pro optimální přilnavost. Dvoufázová konstrukce běhounu: Po opotřebení...
Více informací

HSW2 Scandinavia
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Pro vynikající přilnavost a kilometrový výkon - Široká ramenní žebra. Jemně strukturovaný profil žeber s vysokou hustotou bočních drážek a lamel. Směs pro optimální přilnavost. Dvoufázová konstrukce běhounu: Po opotřebení zimního běhounu zůstává řídicí pneumatika s menším počtem lamel a vynikající spotřebou paliva. Přilnavost. Přilnavost. Bezpečnost - Hlubší a vyšší hustota příčných drážek a lamel pro lepší přilnavost po celou dobu životnosti (ve srovnání s předchůdcem). Upravený počet a rozložení záběrových hran a otevřených ramen pro dobrou přilnavost a vysokou odolnost. Optimalizovaná směs běhounu. Kilometrový výkon - Větší objem běhounu (ve srovnání s předchůdcem). Ramenní blokové vazby pro odolnější běhoun. Protektorovatelnost - Ocelová kordová řetězová vložka a vnitřní vložka udržující vzduch pro udržitelnou hodnotu pláště. Trojúhelníkový pás navržený také pro vynikající trakci v zimních podmínkách. Plášť Premium Goods se zárukou C2. Úspora paliva - Zvýšená tuhost dezénu pneumatiky snižující deformace, a tím i valivý odpor. Menší energetické ztráty díky optimalizované stopě . Dobře vyvážený poměr šířky pásu k šířce běhounu pro zlepšení deformace v oblasti běhounu pro lepší valivý odpor. Vnitřní vložka Air-Keep pro udržení správného tlaku vzduchu po delší dobu. Přilnavost za mokra - Hodnocení přilnavosti za mokra udává, jak dobře si pneumatika povede za mokra, přičemž výkonnost je odstupňována od třídy A po třídu E. Vysoká známka znamená krátkou brzdnou dráhu na mokré vozovce. Úspora paliva - Snížený valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A mají nejlepší palivovou účinnost, přičemž spotřeba paliva se zvyšuje s každou další třídou až po třídu E. Hladina hluku - Jedná se o vnější valivý hluk, který pneumatika vytváří, měřený v decibelech. Na štítku je uvedena úroveň hluku hodnocená podle tříd od A do C.

Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Pneumatika Continental HSW2 Scandinavia vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce, profesionál v oblasti úspory paliva. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental HSW2 Scandinavia pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Výhody pneumatiky: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Maximální životnost pneumatik Continental HSW2 Scandinavia díky přizpůsobené geometrii běhounu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental HSW2 Scandinavia zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Rovnoměrný vzorek opotřebení za všech podmínek zatížení díky optimalizovanému tvaru, který zajišťuje vyvážené rozložení tlaku v kontaktní ploše pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia s vozovkou. Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Pneumatika Continental HSW2 Scandinavia vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Přesná ovladatelnost pneumatik Continental HSW2 Scandinavia díky zdokonalenému dezénu a maximální přilnavost za mokra s minimálním opotřebením díky inovativní směsi běhounu pro řízené nápravy, snížený valivý odpor pro lepší úsporu paliva.. Konstrukce pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
D
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru