Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vlečená

Continental HTC

Rozměry
Šířka
275
Profil
70
Průměr
R22.5
148/145J
M+S, TL, Náprava:T

Vysoký kilometrový výkon a velmi dobrá přilnavost za všech podmínek díky přesnému vyvážení geometrie pneumatiky Continental HTC a nové směsi běhounu pro jízdu na silnici i v terénu. Protektorovatelnost extrémně...
Více informací

HTC
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Vysoký kilometrový výkon a velmi dobrá přilnavost za všech podmínek díky přesnému vyvážení geometrie pneumatiky Continental HTC a nové směsi běhounu pro jízdu na silnici i v terénu. Protektorovatelnost extrémně odolného pláště i při vyšším zatížení. Zachování hodnoty pláště díky geometrii drážek navržené tak, aby se snížilo zachytávání kamínků. Extrémní výzvy vyžadují extrémní odolnost pneumatiky Continental HTC. Odolnost, vysoký kilometrový proběh, dlouhá životnost - tři vlastnosti, které vás nyní posunou ještě dál. Celkově to znamená zvýšenou odolnost vůči extrémním nárokům kladeným na staveništích a navíc vyšší hospodárnost vašich vozidel. Optimalizovaná konstrukce pneumatiky Continental HTC zachovávající hodnotu pláště, snížené vlastnosti zachycování kamínků, znamená zvýšenou odolnost proti proříznutí, vyštípnutí a odštípnutí. Snižuje počet a hlavně hloubku případných řezů a trhlin, Zlepšuje ochranu pláště tím, že poškození zůstává povrchové, Výsledkem je podstatně vyšší kilometrový proběh při odvozu díky velké odolnosti. Odolává vysoce koncentrovanému tlaku, Zabraňuje únavovým trhlinám, Znamená lepší trakční vlastnosti díky tuhosti celkové konstrukce, Účinně chrání plášť a nabízí nejlepší protektorovatelnost. Výrazně vyšší kilometrový výkon při rovnoměrném opotřebení, Zajišťuje spolehlivou přilnavost a dobrou ovladatelnost na silnici i mimo ni, Zlepšuje samočisticí vlastnosti pneumatiky Continental HTC a snižuje zachytávání kamínků (ochrana pláště), Kombinuje vysoký kilometrový výkon s výraznou přilnavostí a optimální vhodností pro jízdu na silnici bez ohledu na povětrnostní podmínky. Poskytuje větší odolnost proti deformaci způsobené radiálními silami, Minimalizuje stlačení bočnic i při větším zatížení, Působí proti předčasné únavě materiálu, větší nosnost a lepší protektorovatelnost.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
E
75 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru