Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vodící (řízená)/Všechny
  • Prémiová kvalita

Hankook AU03

Rozměry
Šířka
275
Profil
70
Průměr
R22.5
148J
M+S 3PMSF

Stejně jako pro AU04 jsou pro pneumatiku AU03+ typické zesílené bočnice, poskytující pneumatice ochranu před poškozením v důsledku zasekávání kamenů. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám...
Více informací

AU03
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Stejně jako pro AU04 jsou pro pneumatiku AU03+ typické zesílené bočnice, poskytující pneumatice ochranu před poškozením v důsledku zasekávání kamenů. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Pneumatika pro autobusy v městské hromadné dopravě Hankook AU03 umožňuje dosažení přesvědčivě efektivní spotřeby paliva a maximální odolnosti proti opotřebení. Provoz v městské hromadné dopravě s nekonečným počtem rozjezdů a zastávek představuje pro autobusové pneumatiky intenzivní a nestejnoměrné zatížení, „Z tohoto důvodu výrobce Hankook upravil šířku ramen a samotný dezén pneumatiky SmartCity AU03. Díky šířce ramen zaručuje rovnoměrnější opotřebení.

Všechny tři modely pneumatik pro autobusy v městské hromadné dopravě vykazují pozoruhodně krátkou brzdnou vzdálenost. Díky zlepšené konstrukci pneumatiky Hankook AU03 a novému složení běhounu je nová pneumatika odolnější proti vysokým teplotám, což se projevuje pozitivně nižším opotřebením a delší životností, jak je jen možné,“ dodává Klaus Krause, vicepresident společnosti Hankook a ředitel Evropského Technického Centra v Hanoveru, v Německu. Dobré jízdné vlastnosti pneumatik a nízká hlučnost. Pneumatika Hankook AU03 vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Během vývoje došlo k vytvoření nového dezénu Hankook AU03, který má vylepšené rozmístění žeber.

Hluboké indikátory opotřebení v bočnici pneumatiky SmartCity AU03 usnadňují detekci technického stavu pneumatiky a v důsledku toho slouží jako prevence před časově provozním opotřebením.. Kvalitní pneumatiky Hankook AU03 za dobrou cenu. Nákladní městská pneumatika Hankook AU03. Pneu Hankook AU03 se vyznačuje především vynikajícím chováním na mokré vozovce díky zlepšenému umístění lamel. Stabilizace 3D bloků v běhounu a optimalizace klikatých drážek zaručují mimořádnou trakci pneumatiky Hankook AU03 bez omezení celkové životnosti. Celoroční dodávková pneumatika Hankook AU03. Hankook rozšiřuje své portfolio pneumatik pro autobusy v městské hromadné dopravě o novou produktovou Hankook AU03.

EU štítek

EU
C
D
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru