Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Návěsová (vlečná)
  • Prémiová kvalita

Hankook TH22

Rozměry
Šířka
245
Profil
70
Průměr
R17.5
143J
M+S

Exkluzivní pneumatika Hankook TH22 pro návěsy a přívěsy v regionálním provozu. Minimální posuv pásů snižuje tvorbu tepla. Profil kostry pneumatiky Hankook TH22 je zkonstruován tak, aby byla zajištěna vysoká odolnost...
Více informací

TH22
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Exkluzivní pneumatika Hankook TH22 pro návěsy a přívěsy v regionálním provozu. Minimální posuv pásů snižuje tvorbu tepla. Profil kostry pneumatiky Hankook TH22 je zkonstruován tak, aby byla zajištěna vysoká odolnost a skvělá protektorovatelnost. Lepší patka: Zesílená konstrukce patky pro vyšší odolnost při vysokém zatížení. Optimalizovaný tvar drážek pneumatiky Hankook TH22: Optimalizovaný tvar klikatých drážek omezuje zachytávání kamínků a eliminuje praskání drážek. Pneumatika Hankook TH22 pro nízkoložní návěsy.

Optimalizovaná konstrukce pneumatiky Hankook TH22 minimalizuje deformace nárazníku, což vede k extrémně nízkému valivému odporu. Kostra: Optimalizovaný tvar kostry zlepšuje jízdní vlastnosti a ovladatelnost pneumatiky Hankook TH22. Široký dezén s hlubokými drážkami pro dlouhou životnost. Pneumatika Hankook TH22 s vynikající odolností a vysokým kilometrovým výkonem. Díky zesílené konstrukci běhounu pneumatiky Hankook TH22 je dosaženo skvělé životnosti i při plném naložení. Konstrukce pneumatiky Hankook TH22: Konstrukce nárazníkových pásů. Druh provozu: Dálková doprava, Regionální doprava, Městská doprava, V terénu, Návěs. Klikaté obvodové drážky pro vysokou odolnost pneumatiky. Plné středové žebro pneumatiky Hankook TH22: Plné středové žebro optimalizuje a zvětšuje styčnou plochu a prodlužuje tak životnost pneumatiky. Široká a plná ramena: Široká a plná ramena zajišťují delší životnost a zabraňují separaci nárazníkových pásů.

EU štítek

EU
B
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru