Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Návěsová (vlečná)
  • Prémiová kvalita

Hankook TL10+

Rozměry
Šířka
265
Profil
70
Průměr
R19.5
143J

Pneumatika Hankook TL10+ představuje špičkový produkt pro vlečená vozidla, používaná v dálkové dopravě. Pneumatiku Hankook TL10+ vyznačuje nízký valivý odpor snižující spotřeba paliva a vysoký počet ujetých kilometrů. Za tímto...
Více informací

TL10+
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Pneumatika Hankook TL10+ představuje špičkový produkt pro vlečená vozidla, používaná v dálkové dopravě. Pneumatiku Hankook TL10+ vyznačuje nízký valivý odpor snižující spotřeba paliva a vysoký počet ujetých kilometrů. Za tímto účelem výrobce Hankook využívá nejmodernější technologie a konstrukce dezénů, které zvyšují palivovou účinnost a životnost pneumatiky a současně zdokonalují jejich jízdní vlastnosti. Výrobce prémiových pneumatik Hankook rozšířil svým novým produktem Hankook TL10+ svůj sortiment pneumatik pro vlečená vozidla. Nižší spotřeba paliva, jakož i navýšení kilometrového výkonu jsou předpokladem dosažení významné míry hospodárnosti a snižování emisí CO2.

Inovativní technologie mísení směsi zvyšuje životnost běhounu o 55 procent v porovnání se standardními produkty.. Nová směs běhounu pneumatiky Hankook TL10+ snižuje valivý odpor o 8 procent, tím za jízdy dochází ke značné úspoře energie. Obzvlášť široký běhoun pneumatiky Hankook TL10+ je výsledkem vývoje zaměřeného především na dosažení nízké míry opotřebení a vyššího kilometrového výkonu. Prémiový výrobce pneumatik se v rámci svého aplikovaného výzkumu a vývoje nových pneumatik stále intenzivněji zaměřuje na hospodárnost a efektivní snižování nákladů dopravců, tím splňuje stále náročnější požadavky provozovatelů nákladních vozidel. Jedná se pneumatiku, obzvláště šetrnou k životnímu prostředí, používanou v dálkové dopravě.

Při vývoji nové pneumatiky Hankook TL10+ určené pro dálkový provoz se inženýři Hankook zaměřili především na trvale udržitelný rozvoj. Čtyři podélné drážky zvyšují odolnost proti aquaplaningu a zároveň redukují tvorbu hluku. Pneumatika Hankook TL10+ je inovativní, k životnímu prostředí šetrná, prémiová pneumatika pro vlečená vozidla. Vývoj této inovativní pneumatiky pro nákladní vozidla byl zaměřen kromě bezpečnosti a kvality především k uspokojení potřeb stále náročnějších evropských provozovatelů komerčních vozových parků zaměřujících se na celkovou nákladovost a hospodárnost provozu. Optimalizovaný tvar běhounu pneumatiky Hankook TL10+ zajišťuje vynikající brzdící vlastnosti a přilnavost i při jízdě na mokré vozovce.

EU štítek

EU
B
B
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru