Vážení zákazníci, Kvůli velkému sezónnímu vytížení našich dopravců může docházet ke zpoždění Vašich zásilek, za což se Vám omlouváme. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Bridgestone Blizzak LM32

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
295
Profil
35
Průměr
R20
105W

Velké bloky v ramenní oblasti zaručují mimořádný záběr na kluzkém povrchu a nejnovější složení běhounové směsi poskytuje spolehlivý záběr a brzdění. Profil pláště pneumatiky s plochým nárazníkem snižuje možnosti vzniku...
Více informací

Zimní -50%
Blizzak LM32
15 199 Kč 7 535 Kč Cena s DPH Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -50%

Velké bloky v ramenní oblasti zaručují mimořádný záběr na kluzkém povrchu a nejnovější složení běhounové směsi poskytuje spolehlivý záběr a brzdění. Profil pláště pneumatiky s plochým nárazníkem snižuje možnosti vzniku smyku. Optimalizovaná zimní směs pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32 zkracuje brzdnou dráhu, prodlužuje kilometrový výkon a snižuje valivý odpor, to zaručuje, že vozidlo i vaše náklady zůstanou vždy pod kontrolou. Potenciál k úsporám paliva jako výsledek sníženého valivého odporu pneumatik Bridgestone Blizzak LM32. Kompaktní ramenní bloky pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32 spolu s blokovým typem dezénu snižují nestejnoměrnost opotřebovávání a zvyšují kilometrový výkon. Diagonální ramenní drážky odvádějí vodu a rozježděný sníh z místa kontaktu pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32 s vozovkou a zlepšují tak brzdné a záběrové vlastnosti. Krátká brzdná dráha a optimální trakce na sněhem pokrytých vozovkách. Inovativní dezén udrží auto ve správné stopě i na kluzkém povrchu. Optimalizovaný brzdný výkon pneumatik Bridgestone Blizzak LM32 znamená kratší brzdnou dráhu na sněhu. Moderní konstrukce dezénu, vynikající jízdní vlastnosti pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32 v zimních podmínkách a vysoký kilometrový výkon. Robustní ramenní bloky a kompaktní bloková struktura ve středové sekci pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32 dezénu zlepšují směrovou stabilitu i při zatáčení na mokré vozovce. Široké obvodové drážky pneumatik Bridgestone Blizzak LM32 zaručují, vysokou přilnavost a stabilní jízdní vlastnosti na zimních vozovkách. Vyšší bezpečnost v zatáčkách i na mokrém povrchu. Přesazené bloky dezénu spolu s průběžným středovým žebrem redukuje hluk pneumatik Bridgestone Blizzak LM32 i při jízdě na suché vozovce. Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky pneumatik Bridgestone Blizzak LM32: Rychlý odvod vody a rozbředlého sněhu, dobrý záběr na sněhu, jízdní stabilita a vysoký kilometrový výkon, vysoká bezpečnost a nízké náklady. Nově vyvinutá zimní směs pneumatiky Bridgestone Blizzak LM32, kombinace dezénových bloků a bočních lamel zajišťuje optimální trakci a krátkou brzdnou dráhu na zasněžených silnicích.

V rámci svého regionu provozuje Bridgestone 14 závodů pro výrobu pneumatik a souvisejících produktů, významné vývojové a výzkumné centrum a zkušební polygon. Bridgestone je největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů. Sídlo společnosti je v Praze. Bridgestone Europe má zastoupení ve více než 60 zemích s celkem více než 18 200 zaměstnanci. Bridgestone Europe se sídlem v Belgii je stoprocentní dceřinou firmou Bridgestone Corporation, největší společnosti na světě v odvětví výroby pneumatik a gumárenských produktů na světě, se sídlem v Tokiu. Prémiové pneumatiky společnosti Bridgestone Europe se prodávají na celém světě. V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových, zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Prémiové zimní pneumatiky Bridgestone jsou ideální volbou pro bezpečnou jízdu nástrahami zimy.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
295/35 R20 105W
D
D
74 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
E
E
74 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru