Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
    RunFlat

Continental ContiWinterContact TS830 P SSR

Rozměry
Šířka
205
Profil
60
Průměr
R16
96H
Run Flat,*

Bezpečná zimní pneumatika s ohromující brzdnou silou na mokré a zledovatělé vozovce je určena pro výkonná vozidla. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR,...
Více informací

Zimní
ContiWinterContact TS830 P SSR
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Bezpečná zimní pneumatika s ohromující brzdnou silou na mokré a zledovatělé vozovce je určena pro výkonná vozidla. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR, velký počet lamel s optimalizovanou sestavou adhezních hran zaručuje vynikající brzdný výkon na mokru, stejně jako na sněhu a ledu. Použití „zámečkových“ sinusových lamel vytváří více adhezních hran a zvýšuje tak trakční sílu na sněhu.

Díky rovnoměrnému rozložení tuhosti v dezénových blocích a rovnoměrnému tlaku na vozovku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact TS830 P SSR menší a rovnoměrnější opotřebení a delší životnost pneu.

Inovační rozdělení dezénové plochy do dvou rozdílných sekcí. Střed je tvořen dlouhými, šípově orientovanými bloky, kdežto ramenní oblasti mají bloky krátké a široké. Výsledkem je vyšší tuhost a stabilizace bloků, která má na svědomí lepší handling a rychlejší odezvu při řízení.

Princip SSR runflat je založen na zesílené samonosné bočnici. Tím nedochází ke „skřípnutí“ vnitřku pneumatiky mezi silnici a ráfek. Dojde-li navíc ke ztrátě tlaku v pneumatice, ta nesklouzne na dno ráfku. V závislosti na stavu vozovky a váze vozidla umožní zesílená bočnice SSR automobilu pokračovat v jízdě do cíle své cesty nebo do servisu při maximální rychlosti 80 km/h na vzdálenost až 80 km.

EU štítek

EU
E
E
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru