Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Continental WinterContact TS 860 S

Rozměry
Šířka
275
Profil
35
Průměr
R21
103W
FR

Pneumatika WinterContact TS 860 Sport je jedinečná a všestranná zimní pneumatika. Díky nejnovějším technologiím a inovacím si užijete řízení s výbornou zpětnou odezvou a maximální bezpečností na mokré, zasněžené i...
Více informací

Zimní -39%
WinterContact TS 860 S

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -39%

Pneumatika WinterContact TS 860 Sport je jedinečná a všestranná zimní pneumatika. Díky nejnovějším technologiím a inovacím si užijete řízení s výbornou zpětnou odezvou a maximální bezpečností na mokré, zasněžené i zledovatělé vozovce. O její zrod se postarali odborníci německé společnosti Continental, kteří jí vdechli ty nejlepší brzdné vlastnosti v jakémkoliv zimním počasí. Určena je pro kompaktní středně velké vozy.

Díky technologii Liquid Layer Drainage a novému systému lamel i lamelových kanálků, které neustále odvádí vodu z kontaktní plochy pneumatiky, vás neohrozí ani zledovatělá vozovka či tající sníh.

S technologií Snow Curve+ se výrazně zvýší přilnavost pneumatiky k zasněžené vozovce, což oceníte především v zatáčkách. Sníh je při jízdě vtlačován do více než 1000 zářezů na profilu pneumatiky, které vytvářejí jedinečnou 3D strukturu a posilují tak vzájemnou propojenost mezi povrchem pneumatiky a zasněženou vozovkou. WinterContact™ TS 860 S představuje spojení inovativní směsi, profilu a konstrukce. Díky tomu účinně snižuje valivý odpor i spotřebu paliva – bez jakýchkoli kompromisů v oblasti bezpečnosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
275/35 R21 103W
C
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru