Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • RunFlat

Dunlop SP Winter Sport M3

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
205
Profil
55
Průměr
R16
91H
Run Flat,*

Pneumatika pro zimní provoz Dunlop SP Winter Sport M3 pro vozy střední třídy i pro velmi výkonné automobily. Nadstandardní výkon v zimním období, vysoká odolnost proti aquaplaningu a dobrý záběr...
Více informací

Zimní
SP Winter Sport M3
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Pneumatika pro zimní provoz Dunlop SP Winter Sport M3 pro vozy střední třídy i pro velmi výkonné automobily. Nadstandardní výkon v zimním období, vysoká odolnost proti aquaplaningu a dobrý záběr na sněhu díky optimalizovanému počtu lamel a bloků dezénu. Zvýšený obsah materiálu Silica zajišťuje maximální přilnavost i v extrémních podmínkách a zvyšuje brzdný výkon.

Pneumatika SP Winter Sport M3 je vybavena lamelami vysoké hustoty, které umožňují vynikající záběr a kontrolu na sněhu. Široké drážky běhounu rychle odvádějí vodu a sněhovou břečku a pomáhají tak zajistit optimální kontrolu na silnicích za mokra a při tání. Směrový vzorek běhounu zvyšuje záběr a umožňuje zkrátit brzdnou dráhu na zimních silnicích.

Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km a maximální rychlost 80 km/h. Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit.

Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech a působí příznivě na stabilitu ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení.

Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna. Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník. Dostupné pouze ve vybraných rozměrech!

Nahoru