Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • RunFlat
  • Doporučujeme

Nokian WR Snowproof P

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R17
91H
Run Flat

Pneumatiky Nokian Snowproof P jsou bezpečné, úsporné a připraveny na každé počasí. Směs pryže Alpine Performance zvládá chladné zimní dny, ale poskytuje vynikající výkony také v mírnějším počasí, tedy v...
Více informací

Zimní -46%
WR Snowproof P

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -46%

Pneumatiky Nokian Snowproof P jsou bezpečné, úsporné a připraveny na každé počasí. Směs pryže Alpine Performance zvládá chladné zimní dny, ale poskytuje vynikající výkony také v mírnějším počasí, tedy v široké škále teplot. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Nízký valivý odpor snižuje spotřebu paliva a chrání životní prostředí. Pneumatika vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Vynikající přilnavost pneumatiky Nokian Snowproof P v zimních podmínkách a spolehlivá ovladatelnost. Pneumatiky Nokian Snowproof P zaručí lepší ovladatelnost vozidla, vyšší přilnavost i lepší jízdní reakce. Hlavní výhody a charakteristiky: runflat, vynikající záběr, kratší brzdná dráha, skvělá ovladatelnost a perfektní odezva v řízení při vysokých rychlostech, nízký valivý odpor šetřící palivo, vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Nokian Snowproof P je sportovní pneumatika, která nabízí kombinaci vysokovýkonné ovladatelnosti a spolehlivé zimní přilnavosti, což je přesně to, co potřebujete při náhlých změnách jízdního pruhu nebo při jízdě po rozbředlém sněhu na vedlejších silnicích. Pneumatiky Nokian Snowproof P se vyznačují mimořádně silnou strukturou, jejich bočnice obsahují speciální komponent, který zvyšuje tuhost bočnice při řízení na prázdné pneumatice.

Optimalizovaný dezén pneumatiky Nokian Snowproof P umožňuje zvětšit na maximum kontaktní plochu mezi pneumatikou a vozovkou a zvýšit tak přilnavost a ovladatelnost v zimních podmínkách a zpřesnit jízdní reakce. Nová směs pryže pneumatiky Nokian Snowproof P zvyšuje přilnavost na mokru, aniž by omezovala vlastnosti pneumatiky v zimních podmínkách. Propracované lamelování zajišťuje boční a podélnou přilnavost a tím i bezpečnou jízdu pod kontrolou. Díky nízkému valivému odporu pneumatiky Nokian Snowproof P dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky. Hlavní inovace: Koncept Alpine Performance. Prémiová zimní pneumatika pro sportovní vozidla. Runflat - pneumatiky na kterých je možné dojet i v případě jejich defektu, Nokian FRT (Flat Run Technology) je speciální druh výroby pneumatik pro vozidla: Dojezdové pneumatiky FRT umožňují řízení i bez tlaku v pneumatice, někteří výrobci vozidel používají na svých vozidlech pouze tyto druhy pneumatik, aby bylo zajištěno bezpečné řízení při dojezdu do autorizované dílny v případě náhodného poškození.

Nokian se stal specialistou a odborníkem na zimní pneumatiky hlavně díky svým dlouholetým zkušenostem s tvrdou severskou zimou. Firma Nokian jako první uvedla na trh zimní pneumatiku s hodnotami AA ve spotřebě paliva a přilnavosti na mokré vozovce. Pneumatiky Nokian se vyrábí pro osobní vozy, lehká nákladní auta i stroje. Díky testům pneumatik v extrémních podmínkách je o společnosti Nokian známo, že je specialistou na pneumatiky do náročného prostředí. Zaměřují se na jízdu v extrémních podmínkách napříč všemi ročními obdobími a také jejich letní pneumatiky pravidelně vyhrávají testy. Nokian patří mezi pár výrobců, kteří vyrábějí nahrotované gumy pro zimní provoz. Další centrum má v jižním Finsku, kde pro změnu testuje pneumatiky určené pro letní provoz. Pokud jezdíte často horskými oblastmi, pak jsou pro vás pneumatiky Nokian tou nejlepší volbou. Na severu Finska za polárním kruhem si postavil moderní testovací centrum, kde probíhají testy nejnovějších pneumatik v drsných přírodních podmínkách.

Nový EU štítek

EU
Nokian
225/45 R17 91H
B
D
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru