Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Pirelli W 240 SottoZero II

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R17
94V

Nejvýraznější vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2: Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi, nízký valivý odpor, odolnost proti akvaplaningu, přesná ovladatelnost, vynikající záběr na sněhu, nízká hlučnost....
Více informací

Zimní
W 240 SottoZero II
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Nejvýraznější vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2: Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi, nízký valivý odpor, odolnost proti akvaplaningu, přesná ovladatelnost, vynikající záběr na sněhu, nízká hlučnost. Pevné bloky ramene dodávají běhounu vynikající boční tvrdost i při zatáčení se zatížením, zvyšují limity přilnavostí a zaručují přesné ovládání i při náhlé změně směru jízdy. Hluboké diagonální žlábky jsou odlišným prvkem dezénu pneumatiky Sottozero, který společně se speciálně navrženými bloky snižuje hlučnost pneu, zlepšuje akustický komfort a vlastnosti odporu valivého tření.

Široké hluboké podélné žlábky s odlišnými profily umožňují odvod vody i při vysokých rychlostech a tím se zvyšuje hraniční práh akvaplaningu. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v oblasti bezpečnosti a radosti z jízdy. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech.

Pneumatiky RUNFLAT jsou schopny při defektu nebo ztrátě tlaku pokračovat dále v jízdě bez poškození pneumatiky a to díky vyztuženým bočnicím, které udrží pneumatiku na ráfku i při úplné ztrátě vzduchu. Naproti tomu pokud běžná pneumatika ztratí tlak, jednoduše se pod tíhou vozidla zbortí a pneumatika se další jízdou zničí.

Nahoru