Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
  • Prémiová kvalita

Hankook RW10 Winter i*cept X

Rozměry
Šířka
245
Profil
70
Průměr
R16
107T
FR

Pneumatiky Hankook RW10 Winter i*cept X jsou zimní pneu pro off-road, 4x4. Odvodňovací systém Multi-A Design drážek ve tvaru písmene Z velmi efektivně zabraňuje velmi aquaplaningu. Pneumatiky Hankook RW10 Winter...
Více informací

Zimní -29%
RW10 Winter i*cept X

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -29%

Pneumatiky Hankook RW10 Winter i*cept X jsou zimní pneu pro off-road, 4x4. Odvodňovací systém Multi-A Design drážek ve tvaru písmene Z velmi efektivně zabraňuje velmi aquaplaningu. Pneumatiky Hankook RW10 Winter i*cept X jsou ideální volbou pro majitele SUV střední třídy. Pláště využívají technologii „záběrových schůdků“ – speciálního zkosení drážek, která zabraňuje zachytávání sněhu a ledu při brždění. Dezén se opotřebovává rovnoměrně, což znatelně zvyšuje kilometrový nájezd. Spirálové kanálky: Struktury pro efektivní odvod vody a sněhu, pro maximální účinnost při brzdění na sněhu a lepší akceleraci. Dezén pneumatiky: Systém nasávání Multi-A (nasávací otvor + štěrbina). Nasávací otvor: Zabraňuje smyku na břečce tím, že absorbuje vodu. Ramenní bloky a 3D lamely: Rozšířené ramenní bloky pro SUV a 3D lamely zlepšují ovladatelnost při jízdě v zimních podmínkách. Ostře zkosené drážky ve středu pneumatiky Hankook RW10 Winter i*cept X garantují skvělou trakci na sněhu. Díky rovnoměrnému rozložení tlaku se zlepšuje stabilita a přilnavost na všech druzích povrchu.

Nový standard v segmentu severských zimních pneumatik pro vozy SUV bez hřebů. Pneumatiky Hankook RW10 Winter i*cept X nabízí dynamickou manipulaci vozu a bezpečnou jízdu na sněhu a ledu. Obdélníkové dezénové bloky zase společně s pevnými bočnicemi zajišťují skvělý kontakt s vozovkou. Výstupky mezi bloky: Zabraňuje hromadění sněhu při brzdění nebo akceleraci na sněhu. Drážky pro odvod vody. Pneumatika Winter i*cept X pro vozy SUV zajišťuje ještě dynamičtější a bezpečnější výkony za zimních podmínek. Ramenní „Z“ bloky pro lepší přilnavost: Ramenní „Z“ bloky pro lepší přilnavost rovnoměrně rozkládají zatížení na hrany ramenní oblasti. Výhody zimní SUV pneumatiky Hankook Winter i*cept X RW10: Efektivní brždění na ledu a sněhu, Vysoký kilometrový nájezd, Perfektní poměr ceny a výkonu, Skvělá trakce na sněhu, Symetrické uspořádání lamel, rozkládá hmotnost vozu na celou plochu pneumatiky. 3D struktura ve tvaru písmene Z vytváří ideální kontaktní plochu a také výborné manipulační schopnosti na sněhu a ledu.. Běhoun kombinuje výhody symetrických a směrových dezénů. Štěrbina: Vyšší tření a přilnavost při jízdě na sněhu.

Technologie Grip claw: Využívá ostré 3D hrany a zlepšuje trakci na sněhu. Drážky ve tvaru písmene Z efektivně vytlačují vodu a zabraňují aquaplaningu. Optimalizovaný dezén: Bloky dezénu s optimalizovanou šířkou poskytují vyšší tuhost a zlepšují ovladatelnost. Konstrukce dezénu je speciálně upravená pro SUV s ostrými hranami a silným běhounem ve tvaru písmene V zajišťuje velmi dobrou přilnavost a velmi dobré výkony na mokru. Drážky ve tvaru písmene V: Dezén s drážkami ve tvaru písmene V zlepšují odvod vody a zvyšují výkon pneumatiky za mokra.

Nový EU štítek

EU
Hankook
245/70 R16 107T
D
D
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
E
E
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru