Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
    Zesílená

Nokian Tyres HKPL R3 SUV

Rozměry
Šířka
255
Profil
35
Průměr
R21
98T

Aramidem zesílené bočnice pneumatik pro extrémní odolnost. Severská zimní pneumatika Nokian Hakkapeliitta R3 SUV je vyvinutá pro vysokovýkonné sportovní užitkové vozy, která nabízí požitek z jízdy a tolik potřebnou jízdní...
Více informací

Zimní
HKPL R3 SUV
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Aramidem zesílené bočnice pneumatik pro extrémní odolnost. Severská zimní pneumatika Nokian Hakkapeliitta R3 SUV je vyvinutá pro vysokovýkonné sportovní užitkové vozy, která nabízí požitek z jízdy a tolik potřebnou jízdní stabilitu. Oficiálně schváleno pro použití v zimě Oficiálně schváleno pro použití v zimě. Bezstarostná jízda v severské zimě. Nehrotovaná pneumatika Nokian Hakkapeliitta R3 SUV je vybavena aramidovými bočnicemi, které ji chrání před průpichy a průrazy a zaručují tak vetší odolnost a bezstarostnou jízdu. Jedinečná přilnavost a stabilní ovladatelnost na ledu a sněhu. Severský komfort a stabilita. Maximální požitek z jízdy.

Různé lamely se pružně uzpůsobují všem změnám počasí a zajišťují tak nepřetržitou přilnavost, řízení pod kontrolou a tichou jízdu. Výjimečná zimní přilnavost, pohodlnější ovladatelnost, vynikající přilnavost na ledu a sněhu. Pryžový materiál bočnic obsahuje extrémně trvanlivá aramidová střižová vlákna a je mimořádně odolný vůči opotřebení a proříznutí. Díky aramidovým vláknům je bočnice velice pevná a tím lépe odolává nárazům a tlaku na okraj ráfku. Vícehranné sněhové drápy umístěné mezi bloky pryže na běhounu a ramenou zvyšují přilnavost na ledu a sněhu, především při brzdění a akceleraci.

Stejný materiál je znám z leteckého a zbrojního průmyslu. Tuto pneumatiku doporučujeme rovněž pro elektrické a hybridní vozy!

Nový EU štítek

EU
Nokian Tyres
255/35 R21 98T
E
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru