Vážení zákazníci, Kvůli velkému sezónnímu vytížení našich dopravců může docházet ke zpoždění Vašich zásilek, za což se Vám omlouváme. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
    Zesílená

Pirelli Winter Sottozero III

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
255
Profil
35
Průměr
R21
98V

Pneumatika Winter Sottozero 3 je pneumatika vyrobena pro high-end premiová vozidla. Bezpečná za všech podmínek. Šípový dezén pomáhá maximální trakci na sněhu, rozšířená styčná plocha znamená vyšší bezpečnost a vylepšené...
Více informací

Zimní -47%
Winter Sottozero III

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -47%

Pneumatika Winter Sottozero 3 je pneumatika vyrobena pro high-end premiová vozidla. Bezpečná za všech podmínek. Šípový dezén pomáhá maximální trakci na sněhu, rozšířená styčná plocha znamená vyšší bezpečnost a vylepšené 3D lamely zlepšují ovladatelnost na suchu, kterou je v zimě v našich podmínkách také vhodné brát v potaz. Pro vozy vyšší a nejvyšší třídyPirelli WINTER SOTTOZERO Serie III má symetrický dezén, který však oproti druhé generaci prošel výraznou změnou. Byla navržena s ohledem na vývoj moderních vozidel a k dosažení maximální bezpečnosti, ovladatelnosti a výkonu za všech povětrnostních podmínek. V Kombinací práce automobilových techniků a zkušeností našeho výzkumného týmu vznikla nová pneumatika Winter Sottozero 3, vyvinutá pro příští generace automobilů, která umožňuje řidiči vychutnat si nejlepší možný výkon bez kompromisů za všech povětrnostních podmínek.

Mnohem častěji ale řidiči ocení rozšířené podélné drážky, které perfektně odvádí vodu. Bezpečnost, ovladatelnost a výkon, to jsou tři hlavní oblasti, na které se v Pirelli při vývoji této pneumatiky zaměřili. Pneumatiky dokonale kombinují vlastnosti každého modelu vozidla pro maximalizaci jejich typických vlastností. Prémiová zimní pneu Ekologicky šetrná pneumatika Bezpečná za všech podmínek Pro vozy vyšší a nejvyšší třídy Pirelli WINTER SOTTOZERO Serie III má symetrický dezén, který však oproti druhé generaci prošel výraznou změnou. Zvolte pro svůj automobil to nejlepší, co je mezi zimními pneu k dispozici, zvolte Pirelli WINTER SOTTOZERO Serie III. Ekologie je trendem, a jak je u Pirelli již dobrý zvykem, tak i tento model pneumatiky má, v souladu s ekologickými trendy, nižší valivý odpor.

Šípový dezén pomáhá maximální trakci na sněhu, rozšířená styčná plocha znamená vyšší bezpečnost a vylepšené 3D lamely zlepšují ovladatelnost na suchu, kterou je v zimě v našich podmínkách také vhodné brát v potaz. Ekologie je trendem, a jak je u Pirelli již dobrý zvykem, tak i tento model pneumatiky má, v souladu s ekologickými trendy, nižší valivý odpor. Ekologicky šetrná pneumatika. Výhody pneumatik RunOnFlat:žádný problém v případě defektu. Zvolte pro svůj automobil to nejlepší, co je mezi zimními pneu k dispozici, zvolte Pirelli WINTER SOTTOZERO Serie III. Aby pneumatiky mohly poskytnou co nejlepší vlastnosti, spolupracoval pneumatikářský gigant při jejich vývoji přímo s výrobci prestižních vozidel. V prvovýrobě je pneumatika používaná na vozidlo MERCEDES E CLASS. Mnohem častěji ale řidiči ocení rozšířené podélné drážky, které perfektně odvádí vodu. Je to pneumatika pro příští generaci automobilů.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
255/35 R21 98V
B
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru